jump to navigation

O atitudine. Decembrie 27, 2008

Posted by atitudini in Atitudini.
Tags: ,
trackback

Am avut parte recent de o experienta… “interesanta” as zice.


A trebuit sa cumpar ceva de la un magazin care nu imi era in drum. Aceasta inseamna un ocol de 3 km si un plus de 30 de minute. Timpul meu, benzina mea.

Ajung la magazin seara, cam cu 45 de minute inainte de inchidere. Mai pierd 20 de minute pana am ales ce imi trebuia din ceea ce era si pe stoc. Ma duc sa platesc. La casa intreb: „se poate si cu cardul?” Da, se poate. Ce card aveti? BCR…

De aici se complica lucrurile. Deja am gresit. Nu trebuia sa am card BCR!

De ce? Pentru ca sistemul nu putea comunica cu reteaua BCR de cateva ore deja. Verificam, ma conving si aleg alternativa: caut un bancomat.

Pierd inca 20 de minute alergand in jurul magazinului in cautare de bancomate. Gasesc vreo trei, de la banci diferite plus un BCR. Bineinteles, la niciunul nu a mers cardul, pentru ca sistemul nu functiona la „prietenii” de la BCR.

Ma intorc la magazin, imi cer scuze, renunt la comanda si plec. Pe timpul si pe banii mei!

Asadar, a doua zi de dimineata, cand as fi avut nevoie sa folosesc obiectele pentru care ma deranjasem pana la magazin cu o seara inainte, aveam doar nevoia si o usoara senzatie de fraier.

Intrebare: ce fac mai departe?

Dau vina pe Legile lui Murphy? Trec in resemnarea mioritica? Sun la BCR, injur si inchid? Mut cardul de la BCR la alta banca?

Oricum, pana ma hotarasc eu, „prietenii” de la BCR vor continua ca lunar sa isi ridice din salariul meu comisioanele pentru X si pentru Y si pentru Z…


Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

