jump to navigation

Udrea, Geanta si cu Feldman ingroapa metroul din Drumul Taberei! Februarie 19, 2009

Posted by atitudini in Politica in sectorul 6.
Tags: , , , , , ,
trackback

Din pacate il ingroapa la figurat si nu la propriu😦

Cum se face asta? Foarte simplu. O sa explic in 3 pasi.

1. Banii:

Singura problema pe care o mai are proiectul este cea a alocarii fondurilor.

Cum vin banii? Pai de la bugetul Ministrului Transporturilor si Infrastructurii – care se discuta acum (in link este chiar proiectul de buget, asa cum se gaseste el pe pagina Ministerului Finantelor Publice).

Ca sa nu se prinda urechile cuiva in cele 591 de pagini ale bugetului MTI, le-am extras eu pe cele doua cu relevanta: 539 si 540.

Ce scrie acolo? Pai scrie ca din cei 1.789.032.000 lei necesari (~416 milioane EURO la cursul actual), s-au cheltuit pana acum 29.889.000 lei (~7 milioane EURO la cursul actual) si s-au alocat pentru 2009 inca 12.060.000 lei (~2,8 milioane EURO la cursul actual).

Cati bani da bugetul pentru metroul din Drumul Taberei

Cati bani da bugetul pentru metroul din Drumul Taberei

Mai departe este si mai tragic:

  • 3,4 milioane EURO in 2010;
  • 9,8 milioane EURO in 2011;
  • 7,8 milioane EURO in 2012;
  • 385 milioane EURO din 2013 – incolo…

IN RITMUL ASTA, IN 78 DE ANI E GATA!

2. Puterea:

Dupa rezultatul alegerilor si impartirea tortului puterii, ca si locuitor al cartierului, am zis ca mi-a pus Dumnezeu mana in cap. PDL-ul are in Drumul Taberei 100%:

– colegiul 24, deputat Elena Udrea – PDL

– colegiul 25, deputat Daniel Geanta – PDL

– colegiul 11, senat Radu-Alexandru Feldman – PDL

– primaria de sector, primar Cristian Poteras – PDL

Si cand ai 100% m-am gandit ca nu e greu sa pui in practica ceea ce consideri ca fiind de importanta zero:

Eu spun raspicat ca imediat dupa aceste alegeri ma voi bate ca lucrarile la acest metrou sa inceapa.Va fi prioritatea mea, ca in cartierul unde am locuit, sa existe inca un mijloc de transport. Voi face orice imi sta in putere pentru ca locuitorii din Drumul Taberei sa se bucure de facilitatile metroului.

Magistrala 5 VA FI REALITATE! Nu va ramine proiect.

(din site-ul Elenei Udrea)

3. Realitatea:

In sedinta Comisiei pentru Industrii si servicii a Camerei Deputatilor, amendamentele la buget referitoare la sustinerea corespunzatoare a acestui proiect au fost respinse cu votul PDL (unde coalitia de guvernare are 19 voturi din 28).

Ma astept ca maine si in zilele urmatoare, pana la votul final asupra bugetului, amendamentele respective sa pice si la votul in plen.

4. Ce se poate face (pasul patru – ceea ce lipseste):

In primul rand, daca e ceva de facut, momentul este acum! Altfel, abia in 2010 ne mai putem gandi la propuneri bugetare.

In al doilea rand, nu prea imi fac iluzii… CE POATE FACE UN BLOG IMPOTRIVA VOTULUI A 70% DIN PARLAMENTARI? …nimic.

Dar ceea ce am spus aici ramane scris.  Si nu sunt singur:

Poate sunt naiv… Poate sunt idealist…

SAU POATE CHIAR VREAU SA AJUNG IN 15 MINUTE LA UNIVERSITATE, CU METROUL, PLECAND DE LA STATIA RAUL DOAMNEI DIN DRUMUL TABEREI!

Poate mai sunt si alti naivi si idealisti care cred ca cele 15 minute nu sunt o nebunie irealizabila…

La inceput a fost blogul…🙂

Comentarii»

1. Top 10 titluri wordpress « Claudiu Nitisor - Februarie 20, 2009

[…] Udrea, Geanta si cu Feldman ingroapa metroul din Drumul Taberei! […]

2. gogu - Septembrie 23, 2009

Alta abureala electorala. Daca va uitati la stiri, de 2-3 ani se tot incepe metroul😀 „Anul asta se va sti constructorul” sau „Se scoate la licitatie”.
Iata ca a trecut mai bine de 1 an (suntem aproape in octombrie 2009) si n-am mai auzit nimic de metrou, nici macar de licitatie. Deci in cel mai bun caz se vor apuca vara viitoare, desi nu cred.
Insa as indrazni sa fac un pariu: nici dupa 4 ani nu vom avea mai mult decat 1-2 statii facute sau 2-3-4 de tunel, adica doar jumatate facute. Asta, optimist, ca eu cred ca la alegerile urmatoare vor da si ei cateva gauri, ceea ce e fix egal cu zero. Ei au zis ca devine realitate si deja 1/3 din perioada s-a scurs, ar trebui sa mearga snur totul pt ca macar sa fie aroape gata in 3-4 ani…

Analog si autostrada zburatoare. Nici macar cateva strapungeri simple nu se vor face, cum ar fi cele de la bd Timisoara spre centura (vreo 3-4km pe camp) sau altele propuse de Blaga.
Vreau sa vad si eu proiect major dus la capat… Abia daca vor termina cu pasajul Basarab.

3. Metrou in Drumul Taberei: de la 523 milioane € la 700 milioane € « Un blog cu atitudine - Noiembrie 11, 2009

[…] De atunci a trecut multa apa pe Dambovita, si multi bani din buzunarele noastre odata cu apa asta din cauza timpilor pierduti in trafic. Proiectul s-a amanat initial, iar prin februarie, cand s-a votat bugetul, practic a fost ingropat (am mai scris pe tema asta aici). […]

4. Metroul in Drumul Taberei: povesti de iarnă cu Pogea, Berceanu şi Vlădescu « Un blog cu atitudine - Ianuarie 20, 2010

[…] euro. Banii reprezentau doar 45% din cele 883 milioane euro necesare. Pe tema asta am mai scris în februarie 2009 şi noiembrie 2009. Şi utilizarea lor depinde strict de cât contribuie şi […]

5. romaniantops - Februarie 1, 2010

banii, banii si iar baniii problema…

6. Legende urbane: metroul Drumul Taberei « Un blog cu atitudine - Mai 23, 2010

[…] Udrea, Geanta si cu Feldman ingroapa metroul din Drumul Taberei! (feb. 2009) […]

7. Irimie - Septembrie 12, 2011

„Dupa rezultatul alegerilor si impartirea tortului puterii, ca si locuitor al cartierului, am zis ca mi-a pus Dumnezeu mana in cap. PDL-ul are in Drumul Taberei 100%.”. Buna gluma. Multi au crezut, dar apoi si-au dat seama ca au dat de dracu’…


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: