jump to navigation

Hair stilist – coafez sondaje! Noiembrie 3, 2009

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Am vazut si eu, la fel ca majoritatea celor cu ochii deschisi la ce se mai intampla in jur, ultimul sondaj, de data asta de la CCSB (institut apropiat de Antene).

L-am vazut pe Geoana la un 28%… asta in acelasi timp ce INSOMAR-ul (apropiat de Realitatea) il dadea la un 32%.

Base la CCSB avea 34% si la INSOMAR 30%.

Crin 19% in amandoua.

Acelasi sondaj CCSB mai circula intr-o varianta cu Crin si Geoana la 23% iar Base la 32%. Varianta alternativa o gasiti aici.

Dincolo de erorile normale (si care se aplica la un 100%, nu la 20%, adica o eroare de 3% nu inseamna ca poti avea 20% dar si 23% sau 17% ci poti avea intre 19% si 21%) cred ca este evidenta tendinta cifrelor facute publice de a directiona optiunile. Stim cu totii ca romanul nu prea simpatizeza cu looserii si ca se duce sa voteze cu cel care castiga. Plafonarea unora dintre candidati avantajeaza net PSD-ul.

As vrea sa ma bazez pe inteligenta concetatenilor mei… dar… ma uit si eu pe strada si mi se face frica ca nu prea am baza. Poate ofensez, dar de unde atata discernamant si informare corecta daca principala atractie in materie de presa o reprezinta OTV-ul (in varianta TV) si trioul Libertatea-Click-CanCan (in varianta presa scrisa)? Acu cateva zile, ca sa dau un exemplu, ziarul care se lauda cu cel mai mare tiraj vandut – Libertatea – dadea ca siguri 500.000 de morti in Romania din cauza gripei, ca asa le iesise lor din artimetica de clasa I. Am mai explicat asta aici.

In conditiile astea nu-mi ramane decat sa vorbesc si eu despre realitatea ciufulita, nu coafata de sondaje, atat cat imi permite blogul si timpul…

Realitatea ciufulita

Realitatea ciufulita

Comentarii»

1. danut chidon - Noiembrie 6, 2009

Traian Basescu e unica sansa reala pentru Romania de azi ! Si de aceea si eu voi vota Traian Basescu Presedinte !


Lasă un răspuns

