jump to navigation

Stai linistit Oprea. Basescu lupta pentru tine! Noiembrie 28, 2009

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

In tara in care aproape totul e pe dos, pana si proverbele sunt pe invers: „Urasc tradarea, dar ii iubesc pe tradatori!”

Stai linistit Oprea. Basescu lupta pentru tine!

Stai linistit Oprea. Basescu lupta pentru tine!

Din aceeasi categorie:

Sa nu te temi Monica! Basescu lupta pentru tine!

Ridzi: Sa nu te temi Monica! Basescu lupta pentru tine!

Nu mai e nevoie. Basescu gandeste pentru tine!

BOC: Nu mai e nevoie. Basescu gandeste pentru tine!

Si eu e om. Basescu lupta pentru mine!

EBA: Si eu e om. Basescu lupta pentru mine!

Tu ai munitia... Basescu lupta pentru tine!

Mircea: Tu ai munitia… Basescu lupta pentru tine!

P.S. 1: de unde a venit asta, mai sunt si altele… reveniti si luati!

P.S.2: daca nu le-ati gasit prin alta parte, nu m-ar deranja sa mentionati si sursa… multumesc!

Comentarii»

1. Alexandru Marin - Noiembrie 28, 2009

Oprea, baiatul ala care in 2004 ii conducea mafia lui Nastase si acum e bun. E baiat de grade in Armata extra…

2. martzian - Noiembrie 28, 2009

apropo, asta e un blog de campanie? ca imi pare urmare a unei obsesii personale sau a unui salariu de partid…

3. Vania - Noiembrie 29, 2009

M-am mai liniştit, că-mi făceam griji pentru domnul Oprea!…

4. atitudini - Noiembrie 29, 2009

@martzian
Si mie mi s-a parut in 2004 ca Basescu ar fi o optiune… M-am inselat!

Tinand cont ca acest blog a iesit pe piata in 2008, iar noi sunt in campanie electorala din 2007, poate fi considerat ca intarziat din punctul asta de vedere.

Obsesie personala? Nuuuuu…. suntem mai multi… vreo 6 milioane dupa ultima numaratoare (probabil mai multi, dar unii sunt tacuti).

Salariu de partid? Hai sa te sperii: O FAC GRATIS!

Gandeste-te ce as putea face pe bani…

Si o intrebare: sa inteleg ca trebuie sa modificam DEX-ul pentru a tine pasul cu obsesiile altora?

Iar exemplul este „nombrilist”, cuvant cu 65 de rezultate pe Google in limba romana? Nombrilist? Offf… ce pofta am sa comentez un pic pe tema asta… dar nu are rost sa imi pierd timpul. Mai bine imi hranesc un pic obsesiile postand o imagine a poporului pentru care lupta Basescu. Pe mine ma amuza…. tu mai poti rade?

5. atitudini - Noiembrie 29, 2009

@Alexandru
E din acea categorie: mogulii buni sunt cei care ma servesc pe mine, mogulii rai sunt cei care nu ma servesc.

@Vania
Eu nu m-am linistit. Cu tot patetismul din cuvinte: asa ceva nu exista in „lumea civilizata”!

Omul nu mai are niciun fel de urma de rusine sau teama. Fata de nimeni. Este ca o declaratie: IN TARA MEA, EU FAC CE VREAU! NU IMI PASA DE NIMENI SI DE NIMIC!

Cum sa stau linistit?

OK, fac glumite, dar seriozitatea din spate ramane. Ce facem Vania? E si tara noastra? Iar „noi” suntem mai multi? Poate fi confiscata o tara intreaga asa, in vazul lumii?

6. Vania - Noiembrie 30, 2009

Presupun că s-au mai dumirit oamenii. Oricum, indiferent de rezultat, nu voi avea vreodată părtăşie cu derbedeii!

7. martzian - Noiembrie 30, 2009

@atitudini: cu siguranta nu ma amuza. Nici nu iau lucrurile atat de simplist. Dar ma rog, asta nu ma mira, avand in vedere experientele ultimelei luni. Nu mai pot rade de multisor pe astfel de teme. M-as mira sa aflu ca dumneavoastra o faceti…

Daca ma sperii? Cu certitudine. Faptul ca mai exista inca naivitate, amestecata cu cinism, la varste atat de inaintate, este un motiv de ingrijorare. Doar ca ma sperie nu ceea ce faceti dvs. printre internauti (experienta mea e clar una edificatoare asupra eficientei sublime dar care lipseste cu desavarsire). ci imi pare rau si ma ingrijorez pentru fiecare fiinta umana inselata…

Legat de numar… sa spunem ca nu intotdeauna calea cea larga este si cea corecta. In plus, anticipez ca va va pieri repede ranjetul fortat de imprejurari dupa cateva luni de guvernare PSD, la care v-ati inchinat cam lesne si de rusinos…

Apropo, observ ca va roade referirea pe care am facut-o la termenul de mogul. Ironia mea se indreapta impotriva celui care foloseste excesiv si populist termenul si in egala masura catre cei desemnati de acesta.


Lasă un răspuns

