jump to navigation

Intre certitudinea disparitiei si incertitudinea supravietuirii Decembrie 9, 2009

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

In primul rand o certitudine: noul presedinte este vechiul presedinte. Si ca sa ii dau apa la moara: de ce ne-a fost frica nu am scapat!

Traian Basescu, regele romanilor!

Traian Basescu, regele romanilor!

De ce:

– renumararea, cea mai simpla solutie, cam iese din discutie. Nu s-au depus cereri pentru renumare. Iar procesele verbale din sectii sunt semnate de reprezentantii tuturor partidelor.

– contestatia depusa de PSD este si mai improbabila. Chiar daca sunt dovezi, exista si alte considerente care tin de sistemul de valori al UE in care suntem ancorati. Logic vorbind, tocmai acest sistem de valori ar trebui sa reprezinte argumentul de baza in favoarea cererii. Din pacate, pare mai probabila solutia opusa: ne prefacem ca totul e ok ca sa confirmam valorile democratice.

Aceasta certitudine aduce cea mai mare incertitudine in privinta viitorului liberalilor. Dupa unii, printre care ma aflu si eu, PNL se afla zi in cea mai dificila situatie de dupa anii 1993-1994.

intre judecata electoratului si judecata lui Basescu

intre judecata electoratului si judecata lui Basescu

Variante:

A. PNL in opozitie.
A.1. opozitie pura:

  • pentru primarii de orase mari incep dosarele si santajul
  • pentru primarii de orase mici si comune se taie fondurile
  • parlamentarilor, de la caz la caz, li se pun in fata dosare sau caramizi de bani
  • se schimba legea electorala prin trecerea la votul uninominal majoritar in 2 tururi
  • se reduce numarul de parlamentari la un 277 + 22 (minoritati)
  • in 2012, la generale, PNL ramane cu maxim 15 parlamentari (asta daca nu se fac anticipate in ianuarie-februarie 2010). In 2016 PNL iese de pe scena politica

A.2. opozitie cu sustinere parlamentara negociata:

  • pentru cativa primari de orase mari incep dosarele si santajul (mai subtire ca in varianta A.1)
  • pentru primarii de orase mici si comune fondurile se subtiaza, ajung greu etc.
  • parlamentarilor, de la caz la caz, li se pun in fata dosare sau caramizi de bani (macar cativa, care sunt mai apropiati de ideea guvernarii sau sufera sanctiuni interne in urma rezultatelor proaste la prezidentiale)
  • se reduce numarul de parlamentari la un 277 + 22 (minoritati)
  • in 2012, la generale, PNL joaca de pe pozitia rudei sarace si bolnave (organizatii locale decimate de opozitie, lipsa cronica a finantarii, adversari supradimensionati)
  • obtine un scor minor devenind o alternativa la UDMR pentru partidul care incearca constructia unei majoritati
  • daca nu intra nici in 2012 la guvernare risca schimbarea legii electorale prin trecerea la votul uninominal majoritar in 2 tururi
  • urmeaza un 2016 cu riscul disparitiei de pe scena politica

B. PNL la guvernare.
B.1. Crin ramane presedintele PNL:

  • Crin se compromite politic prin contrazicerea principalei teme de campanie: „nu cu Basescu”
  • PNL participa la „beneficiile guvernarii” salvandu-si structura nationala
  • este negociata nemodificarea procedurilor de vot ale legii electorale
  • PNL imparte cu PDL responsabilitatea unui posibil esec in conditiile unui an 2010 catastrofal din punct de vedere economic
  • PNL este nevoit sa isi construiasca un alt lider pana in 2012
  • principalul risc este agenda paralela a lui Basescu

B.2. Crin este „retras” din functia de presedinte:

  • este inlocuit cu cineva care are deschise toate optiunile de negociere, greutate la nivelul conducerii si sustinere la nivelul liderilor de filiale (ex. Vlad Moisescu, Victor Paul Dobre, Radu Stroe, Rares Manescu), cu rol de sacrificiu
  • Crin este mentinut in conducere si isi pastreaza vocea independenta
  • se repeta riscurile si beneficiile de la B.1.
  • Crin devine principala optiune a PNL si a alternantei la presedintie in 2013
  • principalul risc este agenda paralela a lui Basescu

B.3. Crin cere pozitia de Prim-Ministru pentru el:

  • este negociata pentru 2012 o sustinere inversa cu Basescu Prim-Ministru si Crin Presedinte
  • principalul risc devine PSD, beneficiarul oricaror dezamagiri, esecuri etc.
  • riscul unei agende paralele a lui Basescu ramane, dar este diminuat

Eu am optat pentru B.2. Din cauza titlului. INJURATI-MA!

P.S. PNL va vota azi pentru optiunea B. Ramane de vazut pentru care B. Este posibil si un B.4.

Comentarii»

1. ADILOS - Decembrie 9, 2009

Judecand la rece, varianta B.2 imi pare cea mai putin daunatoare pentru partid, cel putin pe termen mediu… Dar trebuie sa recunosc, ca la cald, A.1. imi parea cea corecta … insa traim in Romania nu in Oz… iar aici santajul si coruptia umbla cu covrigi in coada.

Astept rezultatele dicutiilor de azi.

2. Mihai - Decembrie 9, 2009

M-am saturat sa platesc pentru greselile altora. Duminica (mergand intre Bucuresti si Galati) am vazut in 80% dintre satele dintre Slobozia si Braila gratare cu pâlcuri de cate 40-50 de persoane in jurul fumului de mici si bauturii servite „la jumate”, totul in decor portocaliu. Daca la nivel micro s-a produs vanzarea de suflete atunci intrevad vanzarea si la nivel macro, iar PNL este predispus la pactul cu Diavolul pentru ca asta e natura umana – ne vindem pe covrigi, ne vindem pe bani sau pe lingouri masive de aur.
Indiferent de variantele pe care le-ai pomenit mai sus, cert e ca o sa fim condusi (in cazul in care nu se ajunge la anticipate cat se poate de curand), inca cinci ani de un grup mizerabil de corupti si avizi de putere; in cazul asta nu regret ca deja m-am apucat sa-mi fac bagajele – plec undeva unde mi-e mai bine si las pe altii sa plateasca pentru ignoranta lor.
Imi pare rau ca las in urma „râul si ramul”, ATAT.

atitudini - Decembrie 9, 2009

@Mihai
Stii ce ma oftica mai mult?

Ca PD a reusit sa fure mai mult ca PSD.

Eu nu am votat PSD. Nici Geoana. Am votat Klaus Iohannis. Atat.

Exista dorinta de putere. Ai dreptate.

Exista si obligatia puterii (este scopul oricarui partid si obligatia oricarui partid – ce naiba sa faca cu principiile si ideile proprii daca nu le pune in practica prin actul guvernarii).

Dar mai exista si obligatia supravietuirii. Vreau argumente care sa ma convinga ca PNL poate supravietuii in conditii de opozitie, cu Basescu la putere singur, la al doilea mandat si pe val.

Dar vreau argumente serioase. Am 15 ani de munca in partidul asta asa ca nu inghit orice chibiteala de pe margine. Una e sa faci politica cu telecomanda in mana asezat in fata televizorului si alta e sa iti rupi pingelele pe strada incercand sa explici bizonului ce vrei si sa raspunzi in acelasi timp la intrebari legate de caltabos si Remes… Stiu ce inseamna bucataria de partid.

Credeti ca PNL-ul e sursa tuturor relelor? OK.

Raman celelalte optiuni: PSD, Basescu si UDMR. PD nici el nu exista. La fel nici particula „L” la PD.

P.S. Unde pleci?

3. achilianu - Decembrie 9, 2009

Sunt total de acord. N-am nimic de comentat la nicio virgulita. Ai surprins exact situatia…
sanatate…

atitudini - Decembrie 9, 2009

@achilianu
Merci.

Dar mai sunt multe de spus. Pentru mine sunt clare si cele nespuse. Poate pentru cei care doar chibiteaza nu sunt toate colturile clare…

Daca sunt intrebari… raspund cu placere.

4. achilianu - Decembrie 9, 2009

Totusi, nu avem altceva de facut decat sa asteptam si sa vedem ce se va intampla…
sanatate…

5. Vania - Decembrie 9, 2009

Voi face analiza mai pe seară. Dar, parcă e mai bine să aşteptăm şi alte date…

atitudini - Decembrie 9, 2009

@Vania
Ai dreptata, intotdeauna realitatea poate bate filmul.

Dar cred ca liniile mari raman aceleasi. Dar mai pot apare variatii…

Depinde si de cata pasiune incep sa puna Tariceanu, Orban etc.

6. Vania - Decembrie 9, 2009

Ţinând cont că-i început de iarnă, parcă mi-aş dori un guvern pd-l, întărit cu Tăriceanu şi Năstase…

atitudini - Decembrie 9, 2009

@Vania
in economie e deja mijloc de era glaciara.

Nu mai e mult si o sa apara si cifrele (mai ales alea din buget). Am discutat cu unii parlamentari. Deocamdata sunt zvonuri… dar sunt oribile!

Nu am suficiente cunostinte de economie ca sa ma arunc pe taramul asta, asa ca astep oameni mai destepti sa se pronunte.

Asta este un risc enorm. Codrin il mentiona pe buna dreptate…

7. octavpelin - Decembrie 9, 2009

A1,pentru aceasta varianta optez,felicitari pentru aceasta analiza lucida!
B4,poate fi duperea PNL,am trait acesta istorie framantata a PNL,cand existau 12 fractiuni liberale,o zi minunata ,cu stima Tavi!

atitudini - Decembrie 9, 2009

@Octav
Apreciez mult parerea ta. Si nu esti singur.

Dar, eu cel putin, stiu si alte riscuri. Crin are nevoie de partid. Fara structuri locale nu exista partid.

Structurile locale nu se fac din aer.

PNL-ul nu e ca PSD. Oamenii care vin la PNL sunt altfel. Nu poti face instructie de aramata ca la PSD cu ei. Sunt comozi. Sunt lenesi. Sunt ocupati.

O filiala nu se face din nimic. Ai nevoie de sediu. De acoperirea unor cheltuieli.

Hard-core-ul partidului e reprezentat de alesii locali. Fara primari dispar si consilierii locali.

Fara primari si alesi locali, la generale, deputatii sunt mancati.

Fara forta in Parlament dispari.

Dupa ce ai disparut… stai si faci politica cu telecomanda, in fata televizorului.

Nu e suficient sa fii drept daca asta iti da garantia ca ramai fara cap.

Salvarea PNL nu garanteaza o tara mai buna. Dar disparitia sa garanteaza contrariul. Cel putin de asta sunt eu convins…

OK. Nu obtinem 100%. Atunci mergem pe 0%? Eu cred ca si 10% e un pas inainte. Oricum e mai bun decat 0%.

Zi-mi unde gresesc…

8. Ginake - Decembrie 9, 2009

Noi, si cand zic noi ma refer la simplul cetatean de rand… suntem pusi sa alegem intre dracu’ si tacsu’. Nici Basescu si nici Geoana nu este mai breaz, dar asa cum am spuso intr-un articol pe blogul meu, cel putin Geoana nu are dosar DNA.
El nu si-a luat deocamdata apartamente de la Patriciu… haideti sa il lasam si pe el :))
Nu sunt si nu voi face vreodata apartenenta politica… nu ii suport de fel pe politicieni si toti sunt o apa si un pamant, dar cu Base nu mai pot !
Cat despre contestatia lu’ peste… frectie la un picior de lemn.

9. George - Decembrie 9, 2009

Daca liberalii bat palma cu Basescu, la urmatoarele alegeri parlamentare voi vota cu PRM !

10. Serginiu - Decembrie 9, 2009

Varianta B2

11. Dispecer Blogosferă - Decembrie 9, 2009

Un Guvern de uniune naţională cu Iohannis premier. Ar impaca pe toata lumea si ar mai apropia un pic cele doua Romanii! Nu stiu ce crede presedintele despre asta?
Exista si impedimente: orgoliul PD de a da un premier şi pohta perpetuă a lui Băsescu de a distruge PNL!

12. atitudini - Decembrie 9, 2009

Si sa imparta osul? Haide Dispecere… dar ce e aici? Bar de negrii?

Iohannis tocmai si-a luat-o rau de tot. Cu un 60% Basescu in Sibiu, e un pic departe de 70% obtinut in iunie 2008, nu?

Te corectez in ceea ce priveste orgoliul la PD. Ai observat orgoliu la ei? Nu stiam ca ai o specializare secundara in microbiologie si una tertiara in cuantica particulelor subatomice…

Totul se rezuma la Base. Aici e marea problema. SI riscul maxim. PNL-ul, dupa parerea mea, isi joaca supravietuirea…

Adu-ti aminte de exitul PLD si apoi formarea PDL. Basescu tocmai a castigat. Are rezultatul de la referndum. Are posibilitatea schimbarii legii electorale.

Crezi ca PSD se baga?

PSD o sa apara doar la parastas, sa guste si el un pic de coliva.

Uniunea nationala nu face parte din lumea reala….

13. Deceneu - Decembrie 9, 2009

„pentru primarii de orase mari incep dosarele si santajul”
– De ce sunt santajabili?
Fiecare sa-si rezolve problema.

„pentru primarii de orase mici si comune se taie fondurile”
Ai impresia ca in anul 2010 vor mai fi fonduri ?
Oricum nu o sa aiba ce impartii chiar de-ar fi la guvernare, asa ca mai bine sa stea in banca lor.
Cine a luat creditul de la FMI sa-l restituie si sa aplice masurile nepopulare la care s-a angajat.

„parlamentarilor, de la caz la caz, li se pun in fata dosare sau caramizi de bani”
Cei cu dosare sa plece, si PNL-ul sa se curete de santajabili.

Vezi de ce e bine ca decizile importante sa nu fie luate de lideri?
Daca ele se iau in urma dezbaterilor de oameni care nu au profitat si nu au nimic de pierdut, atunci se ia decizia morala, in caz contrar se ia decizie utila pentru lideirii locali.
Un partid fara democratie interna nu are cum sa adopte decizii democratice si morale.

Liberalii ar trebui sa anunte ca fiind o situatie economica dificila, vor vota toate legile economice ale guvernului, fara amendamente si fara tergiversari.
Astfel nu-i ofera lui Basescu pretext de anticipate.
Daca vor intra in guvern vor fi atacati si de PD-L-isti si de sindicatele PSD, si liderii liberali se vor salva doar prin fuziune cu PD-L-ul, dar PNL-ul va dispare.

14. Mihai - Decembrie 9, 2009

@atitudini

Nu vad unde e chitibeala de pe margine in ce am scris eu. PNL este un organism, iar celula de baza este omul (fie el membru cotizant sau Presedinte). Cu totii suntem predispusi la greseala iar axiona „oricine are un pret” m-a facut sa iau in calcul pactul despre care vorbeam mai sus. Poate am eu ochelari de soare si acum pe vremea asta cu nori vad totul si mai intunecat, de-aia am spus ca mi-e frica de eventualul pact pe care eu personal nu l-as face (in locul PNL).

Argumente solide privind supravietuirea PNL in urmatorii cinci ani n-as putea avea eu, insa votul meu s-ar duce peste cinci ani direct catre un PNL care intre timp a aratat ca are puterea de a gandi sanatos.

Puterea nu inseamna totul, iar in ignoranta mea eu cred ca PNL de exemplu (ca si altii), n-a fost in stare sa convinga grecescul „demos cratos”. Ce-ar fi putut face Basescu si masinaria lui de furat voturi in conditiile in care vointa Poporului era alta? Nimic!

Imi permit o parere, nicidecum un sfat – trebuie (trebuia) umblat la educatia cetateanului de rand si trebuie, sa-i arati ca exista si alte cai si usi care pot fi deschise; daca el (cetateanul) are televizorul de la non-stopul unde lucreaza deschis in permanenta pe TarafTV.. inseamna ca avem o mare problema. Pentru astia nu vreau eu sa mai stau aici sa platesc datoriile lor morale si materiale.

Cred ca plec in Danemarca, prefer sa dau bani Casei Regale decat sa vars tot ce fac statului cu „s” mic care ne batjocoreste pe 21.950.000 dintre cei 22.000.000 de romani.

15. Mihai - Decembrie 9, 2009

axioma*

16. atitudini - Decembrie 9, 2009

@Deceneu
Respect ce ai scris.

Dar ia in considerare ca nu suntem in Anglia. Sau in alta democratie asezata. Ba dimpotriva! In afara de cateva elemente de baza, majoritatea criteriilor unei vieti democratice si in respectul valorilor nu sunt respectate pe ale noatre plaiuri mioritice.

In ceea ce priveste primarii. Stiu ca multi sunt santajabili. La toate partidele. Poate la unii mai multi. Poate unii au bagat mana pana la incheietura si altii au intrat cu totul in sac.

Dar sunt importanti. Vorbesc din experienta.

Bani o sa fie si la anul. Nu sa te scalzi in bani. Dar se vor face destule. Si incet-incet vin si banii europeni. Astia or sa se vada cel mai mult la infrastructura.

Pe chestia asta cu „moralitatea” dusa la extrem se poate disparea din politica romaneasca. Crezi ca PD sau PSD se vor sinchisi? Am lucrat cu PSD. Cand e de bagat mana, nu au mama, nu au tata. Si majoritatea populatiei votante se ia dupa galeti sau cei 50 de lei in ziua votului.

Electoratul liberal sta in casa sa citeasa o carte daca ploua…

Pasii mari se fac prin pasi mici.

Vrei pasi mari?

Vine imediat 22 decembrie…

17. atitudini - Decembrie 9, 2009

@Mihai

Stai! Ca n-am dat cu parul. Cand am zis de chibiteala, nu m-am referit la tine.

Vorbesti acum de demos kratos… Este prea abstract pentru bizon. Bizonului sa-i vorbesti de moguli. Aia intelege.

Vorbesti de educatia cetateanului de rand… Televizorul care prinde Taraf, prinde si TVR Cultural. Si nu cred ca sunt blocate butoanele de la telecomanda.

Poporul se ridica al naibii de incet. Si daca nu tii cont de starea si nivelul in care e la un moment dat, iti tai singur craca.

Am si eu momente de visare si idealism. Dar imi revin.

Degeaba vreau eu sa salvez lumea daca ma asez in mijlocul autostrazii ca sa opresc masinile cu pieptul din poluarea pe care o creaza… Dupa primul camion din idealismul meu ramane doar o urma pe bara din fata.

Cate un pic, in sensul corect. Asta e drumul…

18. curier de fotbal - Decembrie 10, 2009

daca sunteti tari, ramaneti nene in opozitie, eu unul care am votat basescu nu va vreau acolo.ati tipat atat timp ca nu-i liniste si acum faceti scandal.ma nesimtitilor oare psd nu a furat?au dovezi, de unde domnule de pe domeniile lor judetene?e culmea psd sa ajunga sa fie furata la alegeri.oare nu au avut cel putin 5 oameni pe sectie conta unui pdl-ist?al dracului portocaliu ia pacalit pe toti si lea dat alte hartii la semnat.rusine.va rog solemn stati 5 ani in opozitie, ati fost 4 ani la guvernare si mare branza nu ati facut.PNL=CURVA POLITICA

atitudini - Decembrie 10, 2009

@curier
Auzi, de ce nu esti tu la fel de inversunat si atunci cand e vorba de altceva decat furaciune? A fost vreo competitie nationala la furat, si va e frica ca va ia cineva medalia de aur?

Si parca am zis: FARA AMATORISME!

Ia zi smechere: cati membrii a avut comisia unei sectii de votare la prezidentialele astea? Si de la ce partide?

Uite, ca sa te ajut eu, iti dau primele 2 litere:
– presedintele comisiei: PD
– vicepresedintele comisiei: PD

19. reteteacasa - Decembrie 10, 2009

Buna ziua!
Va intereseaza sa faceti link exchange ?
Eu va pot pune link-ul dvs. pe http://reteteacasa.wordpress.com/ si doresc link catre: http://www.ejocurigatit.com cu titlul: Jocuri de gatit
Astept un raspuns din partea dvs.
O zi buna !
florinro83@yahoo.com

atitudini - Decembrie 10, 2009

@reteteacasa
Multumesc dar nu va apropiati nici de profilul blogrollului meu si nici de tematica abordata aici.

20. Octavian Georgescu - Decembrie 10, 2009

Intai sa se valideze alegerile. Sa observam cat de rapid a dat T.Basescu semnale in ce priveste formarea guvernului. E si asta o diversiune: sa se se piarda urma fraudarii mestesugite. Nu ii cad in diversiune. Se vede o anume pasivitate la PNL care nu imi place.

atitudini - Decembrie 10, 2009

@Octav
S-a remarcat graba lui Base.

Vrei sa iti dau exemplu de golanie similara, tot de la PD, din Consiliul Local sector 6? Uite:

Se voteaza ceva. Serviciul Tehnic, pentru ca era mijlocul sedintei, spune din inertie aceeasi cifra. 18 pentru! Ma uit – in sala doar 13 maini ridicate. Vreo 5 nu mai erau nici macar in sala. Zic: pai stati asa, ca sunt doar 13!

Ce reactie are PDul? Aaaaaaa, pai s-a votat si s-a zis! Gata. Mergem mai departe!

Nu stiu de ce, dar in astfel de momente imi apare in minte imaginea asta.

In ceea ce priveste tacerea PNL, nu e chiar asa. Este actiunea PSD (candidatul este al lor, nu putem sa ducem razboiul pentru ei). Pozitia oficiala este urmatoarea:
• Aşteptăm verdictul Curţii Constituţionale. Orice discuţii despre guvern nu-şi au rostul înainte de a avea un preşedinte legitim.
• Indiferent de decizia Curţii, este esenţial pentru consolidarea democratică din România ca toate contestaţiile şi suspiciunile să fie lămurite.
• Nu putem lăsa ca următorul mandat de 5 ani al Preşedintelui României să stea sub auspiciul şi suspiciunea fraudei.
• Acest lucru ar descalifica România ca stat membru al Uniunii Europene şi ar pune sub un serios semn de întrebare funcţionarea instituţiilor statului de drept şi principiilor democratice în România.
• Ca liberali, vom respecta întotdeauna deciziile instituţiilor statului de drept şi avem încredere în funcţionarea acestora.

21. Lil Seby's Blog - Decembrie 10, 2009

Misto poza asta :))

22. Liviu Jicman - Decembrie 11, 2009

@ atitudini
Comentez mai tarziu, desi deja dupa articolul publicat au aparut altele noi, insa subiectul ma preocupa ca pe mai toti membrii PNL, si nu doar pe ei.
In primul rand argumentez vehement impotriva variantei A2 – opozitie cu sustinere parlamentara negociata. Si-a dovedit falimentul chiar pe pielea PNL in 2001, cand s-a aplicat in favoarea guvernului Nastase. Desi eram singurul partid de dreapta din Parlament, si aflat in opozitie, am ajuns de la 10% la 5% si ne-a costat un Congres extraordinar. Acum, in contextul in care – fie si de forma – PDL-istii au lansat invitatii spre guvern liberalilor, ar fi cam penibil sa acorzi voturile unui guvern PDL, dar sa nu ai curaj sa iti asumi si raspunderi.
De asemenea, chiar daca nu e una din variantele sau subvariantele mentionate, cred ca trebuie oprita orice colaborare cu PSD chiar de azi. Nu mai exista nicio justificare, nu mai exista nici proiectul Johannis, nici macar proiectul inlocuirii lui Basescu cu oricine sau orice (deci si cu Geoana). Geoana a pierdut in primul rand din cauza intuitiei sale proverbiale, si doar in secundar ca ai lui au furat mai slab ca PDL-ul, iar acum decontul principal pentru asta vine la PNL. Pentru viitor, chiar daca ramanem in opozitie, e limpede ca PNL trebuie sa fie opozitia de dreapta, deci nicio asociere cu stanga nu ne face bine. Iar in cazul in care alegem participarea la guvernare…nu mai are rost sa argumentez de ce colaborarea cu PSD e inutila.
In fine, cred ca e si un moment al adevarului, iar PNL trebuie sa faca o optiune sincera uitandu-se in oglinda, nu criticand pe ceilalti. Poate sunt eu mai tanar si iresponsabil, dar….
Nu putem clama mereu ca noi suntem adevarata si singura forta de dreapta, nu putem spune ca noi suntem cei mai buni dar iesim pe locul 3. Daca alegem opozitia (cu justificarea corecta ca PDL nu e dreapta) atunci avem misiunea sa fim noi partidul cel mai tare. Poate ca schimbarea legii electorale – desi slabeste democratia si reprezentarea – ne va face mai responsabili. Repet: daca plangem ca noi nu putem mai mult de locul 3, dar vrem sa fim recunoscuti drept singur partid de dreapta, nu merge… Va trebui sa alegem, ori ne asumam misiunea pana la capat si intram in opozitie, ori mizam pe a fi al treilea partid si atunci optiunea e simpla.
In fine, am fost mai aprns in postarea asta, ma bucur ca exista coloana vertebrala la PNL in zilele astea, dar va trebui ca misiunea asumata sa fie si dusa la indeplinire, nu cu 7%, 10% sau 12% in unele judete, altminteri geaba am fost demni.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: