jump to navigation

Summitul de la Copenhaga – m-am dus bou si m-am intors vaca! Decembrie 10, 2009

Posted by atitudini in International.
Tags: , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Am vrut şi eu ca Moromete să mă interesez ce şi cum.

Bine, nu chiar ca Moromete. Am vrut şi eu câteva detalii, o poziţie, nişte cifre etc.

Ştiind că „e o chestie cu ecologia”, m-am dus pe site-ul Ministrului Mediului. Ajung acolo şi pe prima pagina, mare, sus: COPENHAGA!

Siteul Ministerului Mediului, 10 decembrie 2009

Siteul Ministerului Mediului, 10 decembrie 2009

Mişto zic. Să vezi că ma culc deştept în seara asta! Faptul că imaginea mă ducea cu gândul la Ministerul Turismului era probabil cauzată de faptul că eram turist pe acel site şi poate o mică influenţă o are şi deţinătorul interimar al portofoliului care chiar are legatură cu turismul (tot interimar).

În stânga, zice că:

09.12.2009
La Copenhaga, Uniunea Europeana insista pentru actiuni rapide si cu impact major, pentru prevenirea încalzirii globale

Fac şi eu click. Şi ajung la comunicatul conţinând spusele domnului Andreas Carlgren, ministrul Mediului din Suedia.

Îl citesc, şi înţeleg aşa:

  • domnul Carlgren este purtătorul de mesaj al Uniunii Europene
  • scopul (singurul lucru clar) e: reduceri ale emisiilor suficiente pentru a atinge obiectivul global de limitare a creştere temperaturii globale la mai puţin de 2°C
  • propunerile actuale sunt insuficiente pentru atingerea scopului
  • UE a propus un set de măsuri (care sunt menţionate vag, suficient cât să te facă curios, dar insuficient ca să inţelegi ceva)
  • ceilalţi nu s-au pus de acord (şi sunt menţionaţi foarte clar: ţările industrializate, cele mai avansate ţări aflate în curs de dezvoltare, ţările în curs de dezvoltare)

Zic OK, mişto. Unde e România? România e în UE. Bun, asta ştiu. Dar totuşi…

Mă întorc pe prima pagină.

Fac un click pe imaginea cu bila si COP15.

Nimic.

Fac click mai tare (mai demult, mi-a spus cineva că dacă nu se apasă un buton pe site, să apăs mai tare că poate e înţepenit butonul). Tot nimic. O fi pus la derută…

Mă uit în dreapta şi văd:

04.12.2009 – Negocierile de la Copenhaga trebuie sa asigure încheierea la nivel global a unui acord cuprinzator, cu tinte ambitioase

Oooohhhooohhh… aici e de mine! Click! Si…. mi-am adus aminte de Toma Caragiu!

Citesc:

România şi partenerii din Uniunea Europeană vor depune toate eforturile necesare pentru a stimula progresul negocierilor, astfel încât acordul ce va fi încheiat să genereze obligaţii de atingere a unor ţinte concrete de reducere a emisiilor în toate ţările dezvoltate.

Şi zic şi eu ca Toma: „dracu să mă ia dacă înţeleg ceva!”

Zice cineva: păi ca să înţelegi, citeşte şi tu cronica. (Mai multe informaţii privind conferinţa ONU de la Copenhaga puteţi obţine accesând secţiunea special dedicată acestui eveniment de pe site-ul Ministerului Afacerilor Externe)

Fac click, si citesc cronica:

„Conferinţa ONU privind schimbările climatice reprezintă unul dintre cele mai importante evenimente ale anului în plan politic international şi are loc în intervalul 7-18 decembrie 2009 la Copenhaga, capitala Regatului Danemarcei.”

Cititi mai multe detalii despre COP15 pe siteul Ministerului Mediului.

Adică, l-am căutat pe dracu şi l-am găsit pe ta’su!

Şi cam aici se termină ceea ce consideră tanti Nuţi şi Boc cel Mic că ar trebui să ştie bizonul despre „unul dintre cele mai importante evenimente ale anului în plan politic international”.

Mulţumesc mult tanti Nuţi! La fel mulţumesc şi celor care te-au votat sau celor care te-au pus crăcănată peste două ministere, poziţie din care cred că imaginea pe care ne-o arăţi este următoarea:

Elena Udrea cracanata peste doua ministere

Elena Udrea cracanata peste doua ministere

iar dinspre Ministerul Afacerilor Externe, imaginea ar trebui sa fie similara cu cea de mai jos, fiind in spatele matale:

Elena Udrea din spate

Elena Udrea din spate

Comentarii»

1. Lil Seby's Blog - Decembrie 10, 2009

Pentru varsta ei, Udrea arata bine..Si nu inteleg care e faza cu pozele, e si ea in vacanta, acum hop si paparatii pe ea.

2. octavpelin - Decembrie 10, 2009

Nu stiu ce gaseste media la Elelena Udrea,este o fata de la tara,care a ajuns ,datorita sotului ei acolo unde este si a trecut de prima tinerete,este o vedeta politica de carton,dar si-o pus careva intrebarea :Cum este omul Elena Udrea?!,o zi frumoasa,cu stima Tavi!

3. Ligia - Decembrie 10, 2009

Nu ma pot abtine. Sa inteleg ca pana acum te-ai culcat prost?

4. atitudini - Decembrie 10, 2009

@Lil
Femeia e in centrul atentiei. Si ei ii place. Normal ca toata lumea e cu lupa pe ea.

Pe mine ma preocupa din cateva motive mai pamantene:
– a candidat uninominal la deputatie „pe teritoriul meu”. Si nu face nimic pentru cele 40.000 de voturi primite.
– a primit 80 de milioane de euro pe ochi frumosi ca sa nu faca nimic (ministerul Turismului)
– acum e si la Mediu
– face afaceri cu primarul de la 6 – Poteras, tot pe banii si spinarea astora din 6 (nu ca nu ar merita – doar au votat-o si pe ea si inca 4 de la PD din cei 7 cati au trimis in parlament locuitorii din 6).

5. atitudini - Decembrie 10, 2009

@Octav
Pai pe omul Elena nu am auzit-o la radio? Crezi ca are vreo legatura cu banii, pozitia, sotul? Eu zic ca are legatura in special cu omul…

6. atitudini - Decembrie 10, 2009

@Ligia
Doar in serile de 7 si 8. Ca de atunci a inceput summitul.

Si eu m-am documentat doar pe 9.

Asta daca nu iei in considerare bannerul din dreapta, pe care l-am postat pe 7…

7. - - Martie 15, 2010

Ba omeni ce aveti cu femeie asata ca de unde vine ce invarte si ce face,arata super si plus de asta eu o vad desteapta!!,sunteti invidiosi ca nu o aveti?

atitudini - Martie 15, 2010

Intrebarea este: ce are ea cu noi?

Stii mai multe sau te rezumi la chilotii doamnei in aprecieri.

Eu de exemplu stiu ca e parlamentar de Drumul Taberei. Si ca nu a facut absolut nimic pe tema asta.

Si mai stiu ca a aruncat 250.000 Euro pentru un concert pe plaja de Paste. Concert care era deja platit de o firma privata. Concert ale carui efecte, din perspectiva promovarii Romaniei si turismului, poate mi le explici tu…

8. - - Martie 15, 2010

Ba omeni ce aveti cu femeie asta ca de unde vine ce invarte si ce face,arata super si plus de asta eu o vad desteapta!!,sunteti invidiosi ca nu o aveti?

9. ion iliescu - Aprilie 21, 2010

da’ de ce nu te-ai dat mai aproape, cu aparatu’?
oare ii p u t e pi z da?

10. Să începem cu începutul « Sectorul 6 - Mai 3, 2010

[…] ziceţi? Ne […]


Lasă un răspuns

