jump to navigation

Catalin Croitoru – incolor, inodor, insipid – cine il recomanda? Sindicatele! Decembrie 18, 2009

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Deputat de sectorul 3 – colegiul 10.

Într-un an de activitate parlamentară (15 decembrie 2008 – 18 decembrie 2009) a parlamentat 33 de secunde. Atât cât să-şi depună jurământul. Dacă urmăriţi şi filmuleţul, o sa observaţi cum îi tresare o dată mâna pe Biblie… l-o fi fript… sau cel puţin aşa zicea Prigoană când vorbea despre Geoană… bănuiesc că nu se aplică ca explicaţie decât la PSD. La PD e doar un spasm nervos…

A mai depus 6 (şase) iniţiative parlamentare:

CATALIN CROITORU

Catalin Croitoru, inconjurat de sustinatori si alegatori...

După atâta muncă, merită să se ocupe de educaţie, cercetare, inovaţie, tineret şi sport.

Cu atât mai mult cu cât este un foarte bun inginer, specializat în „Tendinţe moderne de realizare a sistemelor pentru aeronave”, care şi-a luat licenţa în drept la 54 de ani, la Dimitrie Cantemir.

Ar mai fi ca argumente şi faptul că până în 2006 a fost membru în Consiliul naţional al CNSLR Frăţia, până în 2008 în Consiliul confederal al Cartelului Alfa şi în Consiliul Economic şi Social.

Iar esenţialul: membru PD!

Comentarii»

1. Raducanu Gabriel Ionut - Decembrie 18, 2009

mi s-a urat de atata politica …

atitudini - Decembrie 18, 2009

Pai te cred…

3 referendumuri
2 euro-parlamentare
o tura de locale
una de generale
si inca una de prezidentiale…

Toate din 2007 pana acum…

Vrei anticipate?

2. Simpson28 - Decembrie 19, 2009

un pupincurist basescian, o jigodie portocalie care va duce Educatia pe „culimile disperarii”

3. gylgyl - Decembrie 19, 2009

un pui de tarfa romanca imputita un linge cur basescian imputit.sluga taraturii penale cu nume care pute

4. angebot - Iulie 4, 2011

DL CROITORU VESNICUL LIDER SINDICAL DE NEINLOCUIT , INDINSPENSABIL. ACUM ESTE SENATOR PDL LA SINDICATE AU RAMAS ACEEASI LIDERI DE 22 ANI : RADOI, PETCU , LUCA, POPESCU, HOSU, COSTIN. LUMEA VORBESC AICI DE PROPRI MEMBRI AI PRIVESTE CU URA SI SICTIR. DEACEEA NU MAI AU PRIZA LA MASE CUM AVEAU ACUM 15 ANI. S-AU DOVEDIT A FI HOTI SPAGARI, CORUPTI . NU AI INTERESEAZA DE MEMBRI DE SINDICAT CI DE PROPRIUL LOR INTERES .

5. tutuianu.liliana - Iulie 11, 2011

Mi s-a parut, sper ca nu gresesc, ca problema Spiru Haret, o vedeti destul de corect, din punctul meu de licentiat 2009 al acestei facultati, si nu-mi pot crede urechilor ce au preluat in presa. Ca o recenzie la ce am citit spus de d-stra, ar fi …..ca vi s-ar parea diplomele noastre (care le avem) corecte, muncite, care au produs efecte indiferent de locul de munca exercitat, care nu pot fi anulate decat printr-o decizie judecatoreasca, care decizie nu prea are cum sa fie data…..
Daca am inteles eu din cauza caniculei…gresit, imi cer respectuos scuzele de rigoare.
Daca tot am apucat sa va scriu, imi vars oful pentru care suntem stresati cca.50 000 suflete, implicit familiile noastre. Am muncit mult timp de 4 ani, ani in care concediile le-am impartit intre sesiunea de iarna si sesiunea de vara.
Pe pricipiul sa moara si capra vecinului, stiti cat de mult doare cand iti rad in fata colegi care la alte facultati particulare nici macar nu s-au deplasat la examen??????? Facultati pe care doamna Ecaterina Andronescu le ridica in slavi??????
Batjocoriti de aprox. 3 ani, haituiti la serviciu, iti vine de multe ori sa dai cu barda….explodezi din singura vina ca ai fost corect. Ti-ai platiti taxe, ai cumparat manuale, ai fost sambata si duminica la cursuri, ai dat examen ca si cei de la zi , inclusiv licenta, IN ORDINE ALFABETICA PE FACULTATE, aceleasi cursuri…aceeasi profesori…..
Ne-am nascut aiurea, ne-am trezit pe campul de lupta al PSD-ului, i-am incomodat, si ne-au trantit.
Nu inteleg ce au cu noi……….mintea mea de om care se chinuie sa inteleaga ce au cu viata mea……..cu viata celorlalti…….iti trebuie mult discernamant…sa nu iti pierzi controlul.
CE AR FI DACA CELOR CARE AU DAT BACUL ACUM, LI S-AR SPUNE CA LICEUL NU A FOST ACREDITAT…….
EU, EU, EU, trebuia sa stiu ceea ce ministrul invatamantului de atunci NU STIA???????
Ma uitam la Lucian Bute cand spunea,,SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN” are domnule dreptate, dar ce ne facem cu cei care nu gandesc romaneste??????
Cred ca doamna Ecaterina Andronescu este membru ascuns al UDMR, ca lupta pentru o alta minoritate……Cum poate sa mai doarma, sa mai manance, cand stie ca a terminat profesional atatia oameni, i-a distrus pentru ca multi au o varsta.
Un moft al dansei, care a cam inceput sa se clatine, instantele de judecata dau dreptate absolventilor Spiru Haret, aici am ajuns, sa ne judecam in propria tara, pentru motivul ca nu am fost invatati sa mintim, sa furam, sa fim tampiti.
Invoca mereu ca au fost 50.000….da au fost doua promotii….DE 3 SI DE 4 ANI, care s-au suprapus terminand in acelasi an.
Dragostea mare, este ca si cei de la Spiru Haret, nu stiu cum sa ne goneasca din suflet si din gand…..sa se ascunda de noi, promotiile 2005-2009, .ID si FR….de-a rasul, plansul….
Minunea minunilor, consta in faptul ca, cei care nu au luat licenta in 2009, au dat in alti ani, ….recunoscandu-li-se diplomele….ASTA DA DREPTATE
Am restul de incredere, atat cat mi-a mai ramas, ca domnul Funeriu, asa nebun cum il cred altii, sa faca ceva pentru noi,
AR FI MONUMENTAL, sa apara si sa ne recunosca studiile si implicit diplomele, ar fi o lovitura teribila si pentru noi, CRED CA MULTI ABSOLVENTI AR FACE INFARCT.
AR FI CEL MAI SIMPLU SI CORECT GEST LA ADRESA NOASTRA, …DAR OARE VOM TRAI ACEA ZI??????

6. Soimu - Martie 4, 2012

Va rog sa puneti in discutie in comisia de invataman situatia absolventilor iulie 2011 .Legea 1/2011 art 248 alt 4 scoate din sistem absolventii 2011 .Credeti ca poate exista o diferenta intre absolventii din februarie 2011 si absolventii iulie 2011? Cand s-a dat legea de ce nu s-a tinut cont si de studentii care urmau sa termine facultatea?

atitudini - Martie 4, 2012

Care „Comisie de invatamant”?

7. mara - Aprilie 27, 2012

sa va fie rusine ca treceti in tabara celor care au distrus tara comunistii lui iliescu

atitudini - Aprilie 27, 2012

Sa-ti fie rusine ca te-ai spalat pe creier si nu pe maini….

8. Ion Ovidiu - Octombrie 18, 2012

catalin croitoru? M-am convins…un jeg fara scrupule!


Lasă un răspuns

