jump to navigation

Filmul cu Badea… no comment! Decembrie 18, 2009

Posted by atitudini in Doar malu' Dambovitei.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Rog cei 5.275.806 de votanti ai lui BASESCU, ai lui Traian BASESCU, ai Presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu, sa priveasca acest film si, de fiecare data cand aud cuvintele „Badea” sau „Mircea Badea” sa le inlocuiasca mental cu propriile nume.

Apoi sa se gandeasca la gestul pe care l-au facut pe 6 decembrie 2009.

Apoi sa se uite in oglinda si sa isi admire reflexia care aminteste de un Equus africanus asinus.

P.S. Stiu ca la numar lipsesc 2… Pai unul e personajul intruchipat si al doilea e originalul. Si amandoua par cazuri fara speranta…

Comentarii»

1. Alin Ghitescu - Decembrie 18, 2009

Oare Basescu a comandat asta,sa vada si lumea cu cine voteaza?😕

2. dogo - Decembrie 19, 2009

n-am idee de ce parte e autorul clipului, dar un lucru este cert: retardul care interpreteaza rolul principal nu are nici umor, nici coloana vertebrala. cine distribuie sau promoveaza o mizerie ca asta, este exact la fel.

3. Roxie Hart - Decembrie 19, 2009

CE OLIGOFREN!
ASTIA CONDUC SI MANIPULEAZA ROMANIA SI FORMEAZA MAREA PARTE A POPULATIEI.
DE PLANS.
daca se inmultesc fara numar toti nenorocitii, iresponsabilii, alcoolicii.
asta este natia.
ferice de cei de pe meleaguri de tari civilizate, oricat de greu ar fi, traiesc intrun mediu civilizat.
mi e sila si groaza sa traiesc printre astia care sunt majoitari si cei mai de succes oameni.
vai de noi.

4. atitudini - Decembrie 19, 2009

@dogo
Gandeste-te ca filmul este facut de o firma. Nu e genul de glumita de campanie.

A iesti dupa ce s-au terminat si campania si alegerile. A fost urcat pe YouTube acu trei zile.

Am mai vazut clipuri din categoria „glume de campanie” facute de privati, de firme, de televiziuni, de echipele de campanie. Asta e facut de o firma. Implica munca, bani. De ce crezi ca ar face cineva asa ceva?

Cine rade la asa ceva, in afara de „zgomotele” de fond adaugate…?

5. Vania - Decembrie 19, 2009

E vrednic de portocalii! Deh, făcuţi în solitudine şi aruncaţi în locul necuvenit…

6. Lil Seby's Blog - Decembrie 19, 2009

Am vazut clipul… il am si pe blog…Cum am auzit de el?Pai m-am uitat intamplator la emisiunea lui Badea si tot zicea el de un clip (care ii se adreseaza lui) postat la el pe blog…

N-am luat in considerare faza cu 18 ani… se pare ca mi-am luat teapa (zic teapa pt ca l-am impartasit cu mai multi „adulti”).Urat din partea celui care a facut clipul… dar odata si odata trebuie sa invete si Badea o lectie.5 ani a incercat sa-l faca de ras pe Basescu, dar nu a putut.Reactia lui Basescu.. pai asta…

Acum se face pe prostu si ne exprima mila (in fata telespectatorilor care il urmaresc la TV).Mie nu mi-a starnit compasiune, mila acest Badea…Daca nu ar mai primi ordine de la moguli, baiatul ar fi fost chiar de treaba si amuzant, dar cand il vad in fiecare seara cum il critica pe Basescu raman😐 .Si cand spun in fiecare seara nu mint!!!Am inteles.. a incercat si el in timpul alegerilor sa-l faca de cacao, dar tata…acum Basescu e iar presedinte.. potoleste-te!

Prin acest comment mi-am exprimat opinia fata de videoclip-ul cu pricina.

7. omulrau - Decembrie 19, 2009

Asa popor, asa presedinte… Vrem totusi pe Elena Udrea primministru ca sa fie treaba treaba!

8. octavpelin - Decembrie 19, 2009

Romania a devenit portocalie,dar portocalele unde sunt ?,un weekend minunat🙂

9. Dispecer Blogosferă - Decembrie 19, 2009

Ce mai poţi adăuga la asta? Trăim vremuri interesante…pline de avânt…creator…

10. bitavk - Decembrie 19, 2009

pupinbasestii si-au aratat din nou nivelul…trist este multora le va place genul asta de film.

11. Cum mi-am petrecut ultima zi fără un guvern… « Dispecer Blogosferă - Decembrie 19, 2009

[…] De citit: Codex, Jurnal de bord, Vania, Gabriela, Lilick, Atitudini, Flavius […]

12. Ligia - Decembrie 20, 2009

La ce gest te referi? Ce ţi se pare atat de reprobabil? Mai bine unul care spune ce gândeşte decat altul care una spune, dar alta gândeşte. Cat despre Badea, să avem pardon. Şi el ca şi toţi ceilalţi de la Antene a rămas fără coloană vertebrală. Şi nu de la vestitul şpagat i se trage.

13. Lilick - Decembrie 21, 2009

Buna! Ai o leapsa de la mine!🙂

14. Alin Ghitescu - Decembrie 21, 2009

Ce presedinte avem si noi😦

15. Ginake - Decembrie 21, 2009

raspunsurile sunt parca date de un retardat, in centrul atentiei fiind mama lui Badea… boring !

16. PonturiBune.ro - Decembrie 21, 2009

Buna,

Suntem interesati si noi de un link exchange. Daca te intereseaza, te rog sa ne dai de veste pe mail cand adaugi link-ul, ca sa facem la fel si noi.

Mersi


Lasă un răspuns

