jump to navigation

Metode de omorat timpul Ianuarie 2, 2010

Posted by atitudini in Diverse.
Tags: , , , , ,
trackback

Imi plac jocurile de societate. Intotdeauna mi-a placut mai mult sa stau la un Monopoly sau un Whist. Ma implic, joc cu pasiune, ma prinde fiecare parte a jocului si e ceva ce ma poate tine treaz pana dimineata. Spre deosebire de alte chestii sociale care dupa ora 1 devin corvoada in 99% din cazuri.

Zilele astea am descoperit un joc nou:

Colonistii din  Catan

Colonistii din Catan

M-a tinut pe intai ianuarie pana la 7 dimineata in fata mesei si aseara pana la 5…

Posibil ca pasiunea pentru genul asta de jocuri de societate sa vina din norocul porcesc pe care il am la partea de sansa a distractiei. Suficient noroc incat sor-mea, nici la 20 de ani dupa ultimele jocuri de PITICOT nu ma crede ca n-am masluit zarurile😀 (sau poate de la frumusetea discutiilor si a situatiilor din jurul mesei, plus comoditatea greu de egalat)

Bine, altii nu cred, tot la 20 de ani dupa, in caracterul spontan si totalmente neaos al evenimentelor din ’89… si nu vor crede niciodata, nici macar atunci cand faimosul zambet iliescian va dispare!

Comentarii»

1. octavpelin - Ianuarie 2, 2010

Sper ca nu ai jucat cu Iliescu?!🙂,o sambata frumoasa🙂

2. dezmembrari auto - Ianuarie 3, 2010

Se spune ca norocul e limitat. Ai grija ca poate intr-o zi te lasa. Nu ii folosi tot odata. Mai pastreaza si pentru batranete.

3. Baiatul Ciudat - Ianuarie 3, 2010

Salut🙂 Mi-am luat si eu domeniu si host si m-am mutat cu blogul la http://baiatulciudat.com😀 ( fostul blog http://baiatulciudat.wordpress.com ) . Te rog sa ma adaugi si pe mine la blogroll si cand m-ai adaugat sa-mi lasi un msj pe noul blog🙂
Link : http://baiatulciudat.com
Nume : *Baiatul Ciudat

Multumesc anticipat si La multi ani >:D<

atitudini - Ianuarie 3, 2010

OK, rezolvat.

4. Baiatul Ciudat - Ianuarie 3, 2010

te-am adaugat si eu la blogroll🙂 sper sa ne mai citim🙂

5. Dispecer Blogosferă - Ianuarie 3, 2010

Vorba lu’ Berceanu: Dacă era Ceauşescu, îi omora pe toţi…

6. Alexandru Marin - Ianuarie 3, 2010

Daca am avea si metode de omorat incompetenta si nesimtirea😀

7. Relansarea căderii « Un blog cu atitudine - Iunie 22, 2010

[…] ieşirile pot fi înlocuite cu intrări. Adică în loc să ies eu la un restaurant mai bine intră 5-6 persoane la mine şi stăm cu floricele, seminţe, bere şi şpriţ până la 4 dimineaţa în faţa unui board game (credeţi-mă că ultima sesiune a ieşit beton! Ne-a rupt Nicu la Catan…); […]


Lasă un răspuns

