jump to navigation

Ce m-a hotărât asupra vaccinului antigripal Ianuarie 14, 2010

Posted by atitudini in Doar malu' Dambovitei.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

Ieri am avut o discuţie cu un prieten. Printre altele, l-am întrebat dacă şi l-a făcut sau are de gând…

Cum „CE”? Că doar e subiectul principal de discuţie pe plaiurile mioritice şi nu numai. Pentru că era indecis, i-am promis că studiez subiectul şi o să-i ofer o opinie documentată.

Câteva ore mai târziu am ajuns acolo unde şi-a înţărcăt telecomanda butoanele. Acolo era şi OTV-ul. Este un loc pe unde fiecare trebuie să mai trecem din când în când pentru a nu pierde contactul cu România reală. M-am oprit mai ales ca să vad reclamele (nu le vezi în altă parte). M-am oprit acolo poate şi pentru că tocmai am constatat (aşa cum o fac la fiecare 6 luni) că nu am plătit abonamentul TV şi am rămas doar cu posturile gratuite.

După reclame începe şi emisiunea. Cum ce emisiune? Dan Diaconescu în Direct. Singura emisiune. Participă (pentru greutate) doar 2 persoane. Una este denumirea emisiunii şi cealaltă un personaj (nu i-am reţinut numele) destul de credibil după aspect. Cel mai probabil un profesor…

ŞI ÎNCEPE!

Din trei propoziţii ajunge la esenţă: „vaccinul conţine în el nişte compuşi care destructurează celulele biologice„.

Pentru mine a fost suficient. Mă duc să fac vaccinul. Dacă asta este comunitatea contestatarilor, prefer să mor cu acul înfipt în mână.

Pentru curioşi, argumentaţia a continuat explicând legătura dintre mişcarea hippie şi vaccin. Mişcare ce a fost înfiinţată de o companie farmaceutică care a învestit 2 milioane $ pentru înfiinţarea acestei mişcări!!! De ce? Pentru că nu avea unde să îşi vândă medicamentul antidepresiv proaspăt scos.

Sincer, nu am putut rezista mai departe.

Bine, trebuie să adaug pentru echilibru şi părerea Părintelui Iustin Pârvu, găstită pe blogul apologeticum:

Parintele Iustin Parvu

Parintele Iustin Parvu

Solu­tii omen­esti nu sunt, dragii mei! Solu­tia este moartea pen­tru Hris­tos. Tata pe fiu si mama pe fiica va da la moarte. Iata ca asis­tam la implinirea aces­tei proorocii. Daca mama va lasa copilul sa fie vac­ci­nat, este ca si cum l-ar da la moarte. Am spus de mai multe ori sa luam mod­elul lui Bran­cov­eanu, care cu marime de suflet privea muceni­cia fiu­lui sau cel mic, Matei. Invatati copiii sa tra­iasca in legea crestineasca, aceste obi­ceiuri sa le deprinda mai cu seama; nu mai e nevoie de nicio alta sti­inta, de nicio scoala; prin orice mijloace copiii nos­tri sunt otrav­iti nu numai cu aceste vac­cin­uri, ci cu atatea infor­matii min­ci­noase la adresa cre­atiei lui Dum­nezeu, cu cal­cu­la­torul si cu tot soiul de filme, care ofera copilu­lui o edu­catie antihris­tica. Daca nu aveti unde sa va retrageti din soci­etatea aceasta potrivnica lui Dum­nezeu, stati fiecare la locurile dum­neav­oas­tra si mar­tur­isiti pe Hris­tos, opunandu-va tuturor masurilor vic­lene de exter­minare a omu­lui. Pen­tru ca asta tan­jeste vra­j­ma­sul sa faca, sa dis­truga fap­tura lui Dum­nezeu. Invidia lui cea mai mare, aceasta este – crearea OMULUI: De ce il iubeste Dum­nezeu atat de mult pe om? Toc­mai de aceea ar tre­bui sa prin­dem put­ere si curaj, pen­tru ca daca sun­tem asa de tare lup­tati si impresurati din toate par­tile de atatea prime­jdii si nevoi, inseamna ca si invidia vra­j­ma­su­lui se mareste datorita dragostei lui Dum­nezeu sporite fata de noi, chipul si ase­m­anarea Sa. Dar iata cat de mult ne iubeste Dum­nezeu ca inca mai rabda toate pacatele si faradelegile noas­tre. Numai dracul nu intelege mila si iertarea lui Dum­nezeu, ca daca ar fi inteles-o, cred ca s-ar fi pocait si el.

De curiozitate, măriţi şi fotografia cu Părintele Iustin. Uitati-vă un pic in spatele părintelui, în bibliotecă. Apoi verificati şi link-ul acesta. O sa vedeţi diferenţa dintre „ce spune popa” şi „ce face popa” în privinţa beneficiilor societăţii moderne…

Comentarii»

1. Marius Mina - Ianuarie 14, 2010

O manipulare ordinara , o sursa de cash uriasa pentru escrocii din industria farma.

2. Dispecer Blogosferă - Ianuarie 14, 2010

Eu nu mi-am facut vaccinul. Am senzaţia că administrarea de vaccinuri, în fiecare an, pentru combaterea diverselor forme de gripă scade imunitatea organismului….

3. radu - Ianuarie 14, 2010

Daca pe tine te-a convins atat de usor o propozitie, de ce ne-am mai mira ca o turma imensa a alergat la ac, doar pentru ca au auzit de decesul unui „actor”?!
Eu ma intreb de ce niciun jurnalist nu a avut boase si sange-n vene sa faca o statistica pe ultimii 3 ani (hai doi, hai unu) care sa cuprinda numarul de morti dintr-o raceala banala.
Ma mai intreb de ce niciun jurnalist nu a avut boase si sange-n vene sa faca o statistica pe ultimul an (daca nu pe ultimii trei) cati bolnavi de tbc sunt si cati mor anual.

Scoatem din context o idee si o arboram steag!
De ce vrea statul sa se vaccineze „gratuit” populatia contra unui virus care nu face mai multe victime decat alt virus de gripa sezoniera????
De ce nu vrea statul sa ne vaccineze gratuit impotriva virusului B,C (cel cu hepatita) pentru ca este mult mai dezastruos pentru sistemul medical romanesc si pentru populatie????
De ce vrea statul roman sa vaccineze copii in loc sa le intareasca sistemul imunitar?
Pentru ca se stie ca acest „virusbabacloanta” nu poate distruge un organism cu imunitate solida. El ataca in special oamenii cu sistemul imunitar la pamant si cu alte afectiuni destul de grave (diabet, afectiuni cardio etc).
Sunt intrebari carora nu le gasim raspunsul si nu-l vom gasi.
a. pe jurnalisti nu-i intereseaza adevarul, ci doar audienta;
b. pe sistem (medical) nu-l intereseaza mentinerea starii de sanatate a populatiei, ci tratarea ei (nu au interes sa fie oamenii santaosi)
si argumentele ar putea continua!

4. Toni - Ianuarie 15, 2010

Nu înţeleg ce ar fi de văzut pe raftul din fotografie. O copertă cu nu ştiu ce „COMBAT”, două borcănaşe cu etichete scrise de mână, parcă, multe cărţi… Să fie niscaiva droguri?! Sau părintele e lupul moralist pentru că se tratează cu pilule, alopate sau homeopate?!
Cât despre AH1N1 şi vaccin, n-ai decât să-l faci! L-ai făcut?!
Tu să fii sănătos.
Poate că, dacă ai fi trecut prin OTV în orele nesfârşite când perora Streinu-Cercel, doctor cu funcţie, despre necesitatea de-a fi vaccinat, dilema ta ar fi fost rapid rezolvată!
Şi poate îl întrebai, în direct, câte victime a făcut gripa obişnuită anul ăsta, câte tuberculoza, câte gripa porcină… Şi de ce a murit bietul băiat, în realitate. Nu că ţi-ar fi răspuns, dar merita încercat.
Dar timpul nu-i pierdut, niciodată nu e prea târziu!
Mă rog.
O fi bine, o fi rău… Ne mai scrii, ne ţii la curent, sper…
Oricum, mult succes! Şi sănătate!

5. Toni - Ianuarie 15, 2010

Potrivit experţilor OMS, în viitorul apropiat lumea va fi cuprinsa de o pandemie de guturai elefantin african, de diaree şi gonoreea furnico-ariciasca din Rusia. Deosebit de ingrijoratoare pentru epidemiologi este ameninţarea proliferarii a tulpinilor australiene de schizofrenie a ornitorincului şi de hemoroizi “mama Kangaroo”. Dar oamenii de stiinta cred ca virusul cel mai periculos este cel al impotenţei caprine, care, deşi nu e o boală mortală, în mod fatal ameninţă omenirea cu dispariţia.
Ca urmare a gripei aviare, ne vom confrunta cu boli cumplite, cum ar fi pojarul gândacului de bucătărie, guturaiul pisicesc, scolioza canina şi diareea cetaceică. Amenintarea sifilisului de popândău este mai puternică ca niciodată.

Oamenii de stiinta cercetează în acest moment care sunt necazurile pe care ni le poate aduce vulpea polară.

6. Toni - Ianuarie 15, 2010

Stai că n-am fost pe fază. Aşadar, COMBAT e un deparazitor. Adică Biblia ne interzice să omorâm gândacii de bucătărie şi părintele trişează, asta era?!
Şi, deşi scos din context, presupun că vorbea despre acest vaccin, nu aşa, în general, despre cel anti-poliomelitic sau mai ştiu eu ce.
Corect?!

7. CornelT - Ianuarie 15, 2010

hmmmmm..fa vaccinul si cu asta basta….

8. atitudini - Ianuarie 15, 2010

@Toni
COMBAT este un produs „made in USA”, care nu se prea gaseste pe meleagurile mioritice. Este exact rezultatul cercetarilor atat de incriminate de personajul citat.

Citatul nu e scos din context. L-am preluat integral de la Apologeticum, asa cum l-a dat. Oamenii astia chiar cred in ce spun.

@Radu & @ @Toni
Nu este prima data cand scriu pe tema gripei porcine. Nu sunt specializat in vrusologie si nici in epidemiologie. Dar am trecut printr-un laorator de microbiologie. Chiar de mai multe ori. Si prin alte cateva laboratoare.

Problema nu e acum. Amenintarea e potentiala. Voi v-ati intrebat de ce in 1918 au fost mai multe victime decat in cele 2 razboaie mondiale la un loc?

Puteti citi ce am mai scris pe tema asta in ordine cronologica:
Gripa porcina… oare noi ne dam seama cu adevarat la ce se poate ajunge? octombrie 27, 2009
$ € £ … se gandeste cineva si la cat poate sa coste gripa asta? noiembrie 1, 2009
Gripa porcina – UPDATE noiembrie 20, 2009

9. radu - Ianuarie 15, 2010

Atitudini, ma iarta, dar raspunsul tau suna a „drobul de sare”.
Daca am merge pe premisa care ai punctat-o tu, ar trebui sa nu mai iesim din casa datorita atator riscuri la care ne supunem la fiece pas.
Amenintare potentiala poate fi la orice pas, in orice moment.
Tu mergi in sens invers acelor de ceasornic.
In loc sa intarim sistemul imunitar care are rolul major in toata aceasta orchestra numita om, incepem sa-l indopam (adica sa-l dereglam bine) cu tot felul de substante care poarta in ele o informatie probabil folositoare si inca 100 nefolositoare, adica daunatoare.
Ba mai mult, acest vaccin (ca oricare vaccin) – o spun medicii, expertii – foloseste unui scop, dar face „victime colaterale” in timp. Astfel ca vaccinul, azi, e posibil sa te apare sa nu crapi (desi daca ai avea sistemul imunitar puternic nu ai crapa), dar poti sa contactezi patologii in timp pe care sa le porti pe picioare pana dai ortu’ popii tot bagand medicamente in tine.
Un organism sanatos nu se mentine prin vaccinare, ci prin intarirea sistemului imunitar (asta-i cheia).

Daca tot te pasioneaza virusologia, daca tot ai fost prin laboratoare, poate ne dai si o statistica pur romaneasca a celor bolnavi de tbc!
Si, mai am rugamintea sa ne dai o statistica a mortilor cauzate de gripe banale.
Daca tratarea acestei gripe, in faza incipienta presupune banala aspirina, paracetamolul, ceaiuri fierbinti, inhalatii si alte leacuri babesti, de ce pare atat de catastrofal?!
Orice om care are alte afectiuni (patologii severe) este supus unui risc crescut cand da orice gripa banala peste el. Atunci ce are mai cu mot virusul acesta decat oricare alt virus?????
Doar ca se numeste „porcin”???

atitudini - Ianuarie 17, 2010

@Radu
„o spun medicii, expertii”
Concret, dragule. Concret. Nume. Titlu. Locatie. Asa cum am dat si eu.

„Ba mai mult, acest vaccin (ca oricare vaccin) – o spun medicii, expertii – foloseste unui scop, dar face “victime colaterale” in timp.”
Ai mai facut vaccinuri? De ce? Scopul celui anti-AN1H1 este unul singur: scaderea cazuisticii de imbolnaviri. De ce? Din cauza drobului de sare amintit de tine. Pentru ca este o „pandemie” si „epidemie” in acelasi timp. Si pentru ca boala are prostul obicei sa se raspandeasca in numar foarte mare. Repet. Studiaza exemplul 1918, cu sistem medical f.f. slab si fara vaccin. Si vezi la ce se poate ajunge.

Legat de cazuistica, numar de morti etc. ai dreptate. Deocamdata, doar din studiul datelor statistice, ar parea ca toata tevatura nu are sens. Dar stii ce m-a invatat profesorul de statistica si modelare matematica? Mi-a spus asa: daca vrei sa minti, fa o statistica! Este foarte usor sa minti cu date statistice. Nu le schimbi. Doar analizezi asa cum doresti tu. Daca vrei, iti dau exemple concrete: din Forbes si un blog dedicat temei.

10. octavpelin - Ianuarie 15, 2010

Manuel,am postat pe blog mai multe articole cu privire la”Scandalul Secolului”,privind „pandemia de gripa porcina”,eu nu ma vaccinez,o zi minunata!

11. Robotu' de servici - Ianuarie 15, 2010

@radu
„De ce vrea statul roman sa vaccineze copii in loc sa le intareasca sistemul imunitar?”
Cum vrei sa intareasca sistemul imunitar? Cu ghips? Cum imunizezi, fara un vaccin, contra virusurilor sau a bacteriilor?

12. radu - Ianuarie 15, 2010

Robotu’ de servici, la aceasta intrebare, iti dau voie sa-ti raspunzi singur.
Cauta, cerceteaza, citeste si proceseaza. Vei afla lucruri uimitoare despre organismul tau si nu numai.
Spor la treaba!

13. Roxy - Ianuarie 15, 2010

eu nu il fac !!e o adevarata afacere cu gripa asta ,cum a fost si cu aviara.o prostie

atitudini - Ianuarie 17, 2010

@Roxy
Da, ai dreptate. Este o afacere!

Si mai sunt multe altele. In asfalt, in constructii, in agricultura… Deh… sunt si romani smecheri😛

14. Lil Seby's Blog - Ianuarie 15, 2010

Eu zic sa te relaxezi pt un moment si sa gandesti asupra vaccinului fara sa fii stresat..adica pe scurt.. nu-l face :)) daca nu esti convins afla si parerea mea http://lilseby.wordpress.com/2010/01/15/gripa-porcina/

Stay safe !!

atitudini - Ianuarie 17, 2010

@Lil
Nu am fost stresat niciun moment. Nici presat. Doar ma gandeam daca sa il fac sau nu. Cand am vazut cine apara tema cu „nu il face” m-am convins… oile domnului. Nu ma refer la tine sau la altii cu o opinie decenta. Ma refer la oile vocale, care alearga pe strazi cu crucea in mana profetind apocalipsa sau isi petrec zile si nopti in fata camerelor de luat vederi, imbracati in halate albe (pacienti/doctori – nu se stie) vorbind intr-un limbaj dadaisto-stiintific.

15. primus - Ianuarie 15, 2010

te-ai lasat convins cam usor, mult prea usor😀 ai si fost sa faci vaccinul?

vei vrea poate sa citesti si articolul urmator: http://www.jurnalul.ro/stire-viata-sanatoasa/wolfgang-wodarg-gripa-a-au-organizat-psihoza-532313.html

pe tine te-a facut sa te indoiesti de bunele intentii parintele Iustin Parvu pentru ca ai observat un ambalaj intr-o fotografie. pai daca esti asa suspicios, ce zici de cel mai acerb sustinator al campaniei de vaccinare, nea’ Cercel care prevedea 2 mil de victime de gripa aviara (poate se referea la gaini) si mai nou 20.000 de cazuri in lunile de iarna – abia ce am trecut de 100 in vreo 2 luni de cand a facut afirmatia.

iti spun ceva, pe mine previziunile astea strambe si amenintarile domnului Cercel ma fac sa fiu tare precut cu privire la imunizarea CU UN VACCIN TESTAT PE 150 DE PERSOANE.

sa fii sanatos😉

atitudini - Ianuarie 17, 2010

@primus
Nu dragule. Nu parintele Parvu m-a convins. Ci persoana citata la OTV care imi vorbea de pe cele mai inalte culmi ale stiintei despre destructurarea celulelor biologice. Daca ai stii cat de stramb si scartaitor suna asta in urechile oricui a terminat macar liceul la bio-chimie…

Iar ce spui tu: „nea’ Cercel care prevedea 2 mil de victime de gripa aviara” este cel mai bun exemplu pentru care nu ar trebui sa te ascult. Esti ca in bancul de la radio Erevan. Asa este, cu 2 precizari: nu e vorba de aviara ci de porcina si nu este vorba de „prevedea” ci „worst case scenario„. Iar lagat de cifra… te rog mult… te faci de rusine tare de tot! Uite link-ul si citatul:

Demnitarul şi-a contextualizat afirmaţia arătând că nu el a avansat acea cifră, ci a fost obligat să dea un răspuns onest unei întrebări directe. Streinu-Cercel a prezentat un grafic preluat de la OMS, construit pe baza a 5 scenarii diferite, în funcţie de gravitatea pandemiei. În cel mai optimist scenariu, numărul deceselor după 4 valuri pandemice (aşadar, în următorii 2 ani), raportat la populaţia României, este de ordinul miilor. În scenariul cel mai pesimist se poate ajunge la o rată a mortalităţii de 2,5% din treimea de populaţie infectată, respectiv circa 150.000 de decese.

16. Ligia - Ianuarie 16, 2010

Superficial ca de obicei domnule Atitudini. Daca emisiunea lui Diaconescu a fost singurul argument care te-a facut sa te vaccinezi, m-am lamurit. Inca o data. Daca mai era nevoie.

Cat despre parintele Iustin Parvu, mai citeste, ca exista destule carti, inainte de a jigni. Judeci un om numai pentru ca in spatele lui, intr-o poza, exista o cutie de nu stiu ce? Faptul ca a suferit in temnitele comuniste pentru ca nu a vrut sa se lepede de credinta nu conteaza? Faptul ca a intemeiat o manastire nu conteaza? Faptul ca a ridicat o casa de educatie pentru copii si un azil pentru batrani nu conteaza? Ca sa nu mai zic ca a trecut si prin „reeducarea” de la Pitesti…

atitudini - Ianuarie 17, 2010

@Ligia
Draga Ligia, in materie de superficialitate… hai sa nu ne masuram.

Iar legat de Parintele Parvu… Cand s-or apuca si virusologii de botezuri si exorcizari, atunci o sa fie bine-venit si nea-barbuta sa faca / sa nu faca vaccinuri. Pana atunci, fiecare cu menirea lui. Daca nu esti de acord, atunci te rog ca la fiecare boala ce oi avea, sa te duci la Parinte, sa iti citeasca si vezi cum te simti…

Daca Parintele Parvu a facut toate cele… de ce nu se mentine in zona in care a facut atat de mult bine si a luat-o pe campii? Ce cauta in discutie? Pentru ca e credul? Pentru ca sunt mii de alti creduli care il asculta cu lacrimi in ochi?

Daca ai fost in puscariile comuniste, asta iti da dreptul sa spui si sa faci orice dupa? Te face brusc cel mai destept om de pe pamant?

Hai ca poti mai mult tanti Ligia! Poti mai mult! Incordeaza neuronu! Da ceva logic si cu sens din el!

17. Ligia - Ianuarie 18, 2010

Slavă Domnului că sunt sănătoasă. Nu trebuie să mă duc nici la preot, dar nici la doctor.

Personal, sunt lamurita si cu medicii din ziua de azi. Unui asa zis medic, de la spitalul militar chiar (nu orice spital), i-a luat nu mai mult decât o jumătate de an să-i pună un diagnostic tatălui meu. Şi era prea târziu. Deja intrase in metastază. In conditiile in care medicina a evoluat, au apărut tot felul de aparate care pun diagnostice clare, in termen scurt.

Nu vreau să generalizez şi sâ-i bag pe toţi în aceeaşi oală. Dar când ştiu prin ce am trecut, ce cazuri văd la tv. şi ce aud în jurul meu, nu pot să mă arunc cu capul înainte.

Cât despre părintele Iustin, are dreptul şi el la o opinie, aşa cum ai şi tu. Oricum pentru ceea ce a făcut, eu zic că merită mai mult respect din partea noastră, a tuturor. Consider că apelativul de „nea-barbuta” e chiar jignitor.

Sincer eu cred că totul este o manipulare ordinară şi s-au folosit de moartea lui Tecuceanu, care s-a dovedit până la urmă că nu a murit de gripă porcină. Şi adevăraţii creduli, nu cei pe care i-ai menţionat, au dat buzna să facă vaccinul. Virusul este creat in laborator si nu de azi de ieri. De ce până acum nu s-a pomenit de el?

Dar m-am luat cu vorba. Am şi eu o curizitate: Ţi-ai făcut pânâ la urmă vaccinul?

18. atitudini - Ianuarie 18, 2010

@Ligia
Am folosit „nea barbuta” intentionat, chiar daca stiam ca e dur. Tot respectul pentru om. Dar si mai mult daca ar fi mai atent cu propriile vorbe. In anumite medii e formator de opinie… (iar eu nu ma apuc sa ii dau sfaturi cum sa tina Utrenia si slujba de Paste).

Nu am facut inca vaccinul pe motive de aglomeratie. Prind eu un moment cand trec prin fata la Matei Bals….

19. Andreea - Ianuarie 19, 2010

Eu consider ca in momentul de fata a face sau nu vaccinul e optiunea fiecaruia in functie de ceea ce crede mai mult din ceea ce se mediatizeaza: ca este bine sa-l faci sau ca e o conspiratie.

Eu personal nu o sa-l fac, si nu pentru ca a te vaccina nu este un lucru bun, ci pentru ca orice vaccin ANTIGRIPAL administrat in perioada in care este deja epidemie creeaza complicatii in cazul infectarii si cu adevaratul virus. Mai mult decat atat o sa dau paste la un mail pe care l-am primit:

„Un reputat neurochirurg ne pune in garda!

Nimeni nu trebuie sa accepte vaccinarea contra gripei porcine … este vorba de unul dintre cele mai periculoase vaccinuri cunoscute vreodata. Contine un adjuvant numit squalena (MF-59). Acest produs poate provoca grave boli auto-imune ca scleroza in placi, artrita reumatoida si lupusul. Este vorba de adjuvantul vaccinal care a fost asociat cu sindromul razboiului din golf ce a cauzat moartea a mai mult de 10.000 soldati si care provoaca o agravare cu 200% a maladiei Lou Ghering (scleroza laterala amiotrofica sau boala lui Charcot (ALS), boala mortala).

Virusul H1N1 omoara provocand o “furtuna a citokinelor”, facand sistemul imunitar sa reactioneze intr-o maniera excesiva. Acesta este motivul pt. care omoara persoanele tinere si provoaca o boala mult mai usoara maturilor al caror sistem imunitar este mai putin activ. Acest vaccin este un stimulator puternic al imunitatii ceea ce face virusul capabil de o si mai mare letalitate.
Cea mai buna protectie este vitamina D3. Este recomandabila o doza de 5000UI pe zi iar cand boala se face simtita, se va mari doza pana la 15.000UI zilnic. Vitamina D3 moduleaza reactia imuna, reducand riscul reactiilor excesive. Ea stimuleaza corpul sa produca ceea ce se numesc peptide antimicrobiene care pot distruge virusul fara interventia sistemului imunitar. Efectul este proportinal dozei administrate. Cu cat doza de vitamina D3 este mai ridicata, cu atat protectia este mai buna. Uleiul de peste contribuie in mod egal la reducerea unei reactii imune excesive. O lingurita de cafea cu ulei de peste pe zi ar fi suficienta (cel mai bun este uleiul de peste norvegian cu lamaie Carlson). In cazul unor simptome grave luati o lingurita de cafea cu ulei de peste de doua ori pe zi. Diversi antioxidanti pot fi de asemenea utili cum ar fi curcuma, bioflavonoiduil quercetin, extractul de muguri de grepfruit, vitamina C, vitamina E naturala. Un aport multi mineral/vitaminic este de asemenea esential
Va rog sa retrimiteti acest mesaj. Oamenii trebuie sa fie avizati cum sa se protejeze.”

Recunosc ca nu stiu cine este acest neuro chirurg lcare ne da aceste informatii, dar am gasit niste filmulete foarte interesante pe youtube care dovedesc ce spune el: http://www.youtube.com/watch?v=HEJyUgt7lY8
in caz ca va intereseaza mai mute detalii puteti cauta pe youtube „swine flu 1976” .

Decizia este a voastra!!

20. Andreea - Ianuarie 19, 2010

Cred ca am uitat sa specific: „swine flu” este „gripa porcina”😉
Iar ceea ce mi s-a parut ciudat este ca si in 1976 a fost pandemie de gripa porcina si noua nu ne spune nimeni nimik acum, iar mai mult decat atat forma vaccinului nu s-a imbunatatit deloc de atunci pan acum si virusul are aceeasi structura ca si atunci, ceea ce este anormal pentru un virus gripal(virusul gripal sezonier isi schimba structura de la un an la altul, astfel incat vaccinul care a fost bun anul trecut anul asta nu mai este, trebuie facut altul :d)

atitudini - Ianuarie 19, 2010

@Andreea
„Un reputat neurochirurg ne pune in garda”
„provoca grave boli auto-imune”
„Recunosc ca nu stiu cine este acest neuro chirurg”
„am gasit niste filmulete foarte interesante pe youtube”

Are rost sa continui?

As fi vrut sa spun cateva cuvinte dulci dar… nu cred ca are rost. Cu toate astea, poate imi explici si mie legatura intre neuro-chirurgie si gripa porcina.

Iar pentru partea a doua… CITESTE! Si apoi umple netul de ineptii sub semnatura.

Au mai fost valuri de gripa porcina, este adevarat. Dar forma actuala a virusului este noua. NOUA!!! Si se numeste „porcina” pentru ca are in componenta un segment din virusul clasic al gripei porcine. Si daca iti e lene sa cauti, am scris aici. Dar sunt sigur ca poti gasi si articole mult mai documentate!

Te rog! Documenteaza-te inainte sa scrii… da mult mai bine…

21. Andreea - Ianuarie 19, 2010

imi pare rau ca nu ai inteles mesajul meu, fatul k eu nu ma vaccinez nu inseamna ca sunt dusmanul tau sau ca ma contrazic cu tine si te sfatuiesc pe tine sa nu te vaccinezi, chiar am spus e optiunea fiecaruia, iar acum vin si completez in functie de cunostiintele pe care le are. Din fericire pentru mine stiu ce inseamna un vaccin si cum actioneaza, dar nu vreau sa tin acum cursuri de virusologie. Continutul mailului pe care l-am primit, l-am atasat in comentul de mai sus integral si am specificat ca nu stiu cine este acel neurochirurg, dar eu l-am postat mai mult pentru sfaturile date(si aici ma refer la acele mici „remedii” naturiste daca imi „permiti” sa le numesc asa).

Acestea fiind spuse iti urez o zi buna in continuare!

Ps1: nu inteleg de ce oricine nu e de aceeasi parere cu tine este dusmanul tau si ar merita cateva cuvine dulci🙂

atitudini - Ianuarie 19, 2010

Mie imi pare rau ca oamenii, in cazul asta oamenii cu pseudonimul „Andreea” sunt atat de creduli incat sa se increada in fraze care incep cu „un reputat neuro-chirurg”. Frazele care incep asa sunt mai idioate decat reclamele la pasta de dinti care incep cu „studiile facute de importante universitati”.

Mesajul e legat strict de credulitate!!!!

Ca faci sau nu vaccinul… detalii.

Si e la fel de aiurea sa te lansezi in aprecieri pe zone care iti sunt complet straine. Este acelasi exemplu pe care l-am dat si mai sus. Eu nu ii spun Parintelui Parvu ce sa spuna la slujba… nici el sa nu se pronunte asupra componentelor vaccinului.

Tu ce cauti sa afirmi ca „orice vaccin ANTIGRIPAL administrat in perioada in care este deja epidemie creeaza complicatii in cazul infectarii si cu adevaratul virus”? De unde le stii tu pe astea?

Iar sursa de informatii „YOUTUBE”… sa ma ierti…

Pafarismul romanilor ma omoara. Toti se pricep la politica si la fotbal. Acum si la vaccinuri si virusuri… E bine?

Asta ma scoate din sarite.

Ca nu esti de acord cu mine si argumentezi nu face decat sa ma bucure… Dar ARGUMENTEAZA!!! Ma bucura discutiile. Ma dezamageste credulitatea si lipsa de argumente…

P.S. pafarism = E un termen glumeţ, născocit acum vreun an-doi, nu vă pot spune de către cine, şi care a prins. Etimologia lui e simplă: derivă din sintagma p’afară = pe afară. Termenul desemnează superficialitatea ignarului care se bagă în chestiuni la care nu se pricepe, e „pe-afară”. (de pe site-ul raposatului Pruteanu)

22. Andreea - Ianuarie 20, 2010

Ei bine ….uite k printre altele asta studiez la facultate…dar dupa cum ti-am spus nu ma apuc acum sa-ti tin cursuri tie, care oricum ai recunoscut ca nu ai cunostinte de virusologie si microbioloie foarte avansate.😀

PS: daca tot iti faci vaccinul stai acasa vreo 10 zile(asta e perioada de latenta – pe care o dau ei la acest vaccin care e mult mai mare decat la un vaccin antigripal normal unde este de doar 2-3 zile – in care organismul e foarte sensibil si apar acele complicatii de care spuneam daca mai contactezi si virusul)

23. bluehate - Mai 18, 2010

pf…:))) faza cu combat ala e mortala :)))) are si el 2-3 gandaci…..ce e asa greu :))) eu vaccinul nu mi l-am facut :-?? l-a facut tatal meu si e o porcarie fiindca incepuse sa ii curga puroi din nas dupa ce facuse vaccinul :-j interesant e ca in aceeiasi zi a prezentarii vaccinului antigripal……au prezentat si vaccinul de cancer pentru col uterin….care iarasi este o porcarie si nici pe ala nu l-am facut…..nu stiu ce sa zic ….incepe o monopolizare a oamenilor mai putin creduli ( acestia sunt cei mai multi la ora actuala in Romania ) si ….tara asta ajunge de rapa. Intrebarea mea ar fi de ce cacat sa mai stam in Romania ???🙂 Avem pentru ce ?/:) Fa o tema din chestia asta pe blogul tau….:)


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: