jump to navigation

Cineva a furat iarna. Acum şi ploaia. Februarie 13, 2010

Posted by atitudini in Doar malu' Dambovitei.
Tags: , , , , , ,
trackback

Până anul trecut, îmi furase doar iarna.

Cum venea discuţia despre iarnă, zăpadă, frig, polei sau alte fenomene caracteristice, hop şi vorba: IARNA NU-I CA VARA!

Nu e plăcut să ţi se infiltreze în zi, când te aştepţi mai puţin, hă-hă-itul dogit al cunoscutului personaj.

Mai nou, s-a introdus în discuţie şi pe tema ploii. Când am făcut ochi de dimineaţă am constatat că „AFARĂ PLOUĂ”. Deşi îmi place ploaia, mai ales privită din căldura casei, deja m-am indispus.

Ce să zic?!? Felicitări! A reuşit să mai murdărească cu hă-hă-itul său încă un lucru frumos din viaţa mea.

Aşa că răspund cu aceeaşi metodă, cu ajutorul celor de la Retuşuri:

freza lu tata (EBA presedinte)

freza lu tata (EBA presedinte)

Comentarii»

1. octavpelin - Februarie 13, 2010

🙂🙂🙂, weekend minunat🙂


Lasă un răspuns

