jump to navigation

Mesaje subliminale Martie 17, 2010

Posted by atitudini in Diverse.
Tags: , , , ,
trackback

Poate despre asta este vorba azi… despre mesaje subliminale venite de undeva de sus. Mesaje care ne spun „ţineţi-vă tradiţiile!”.

Pentru că altfel ce sens ar avea ca dimineaţa de 17 martie să arate aşa în Bucureşti:

Dimineata de iarna in martie (Bucuresti)

Dimineata de iarna in martie (Bucuresti)

Dimineata de iarna in martie (Bucuresti)

Dimineata de iarna in martie (Bucuresti)

O să mă întrebaţi „care tradiţii?”.

Cum care? Împodobirea pomului de Paşte! Nu aţi auzit până acum de aşa ceva?

Auziţi acum şi o să vedeţi că nici nu e invenţie:

  • se practică în Apuseni (şi găsiţi o menţionare aici)
  • dar se practică şi în Ardeal, în zonele săseşti, precum Sibiu, Braşov etc. (găsiţi menţionat aici)

Aşa că… hai să împodobim pomul de Paşte!

P.S. Ţi-am urmat sfatul Vania, şi m-am jucat şi eu cu pingurile. Deocamdată mă rezum la cei care au deja experienţă cu aşa ceva. Am văzut că nu toată lumea practică sportul ăsta…

Comentarii»

1. Gabriela Savitsky - Martie 17, 2010

Ți-a reușit!
Felicitări și mulțumesc.
E timpul să devii „mucenic” 😉

atitudini - Martie 17, 2010

Merci si eu. Invat in permanenta in ale bloggingului…

2. Mar - Martie 17, 2010

Locuiti in Brancusi?

atitudini - Martie 17, 2010

In sectorul 6 da, dar nu in Brancusi. Imaginile sunt insa din zona respectiva.

3. octavpelin - Martie 17, 2010

Manuel ,acele poze sunt din sectorul 6,cum a ajuns Bucurestiul,o zi minunata 🙂
p.s.am postat un articol de Videanu prin care acesta facea pe niz-naiul ,”cine este acela BERD”?!.

4. Cum să fabrici o ştire în România… « Dispecer Blogosferă - Martie 17, 2010

[…] Lilick, Marius, Moş, Nea Costache, Nenea, Octav, Palat, Roxana, Sebra, Simion, Teo, Transildania, Manuel, Vania, […]

5. Mirozna văduvei vopsite – 14 « Ioan Usca - Martie 17, 2010

[…] interesate: Joujou, Link-Ping, Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Daurel, Geeo, Supravieţuitor, Atitudini, Sebra, Cella, Gabriela Savitsky, Gabi123, Simion Cristian, Paul G. Sandu, Leo, Mirela Pete, […]

6. Dan Chichernea - Martie 19, 2010

La pinguri nu mă bag. Linkuiesc în schimb pe cei dragi 🙂
Azi, Timişoara, 17 grade. Deci, se poate…:)

7. gigele - Martie 22, 2010

ceva


Lasă un răspuns

