jump to navigation

Lovi-i-ar… Aprilie 9, 2010

Posted by atitudini in Atitudini.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Ştiu că nu este creştinesc gândul şi sentimentul, dar aţi auzit de chestia cu calul pe A1?

Să vă dau titlul care văd că este cel mai folosit:

Tânăr de 25 de ani ucis de un cal pe autostrada A1

Şi imaginile:

Tanar de 25 de ani ucis de un cal pe autostrada A1

Tanar de 25 de ani ucis de un cal pe autostrada A1

Tanar de 25 de ani ucis de un cal pe autostrada A1

Tanar de 25 de ani ucis de un cal pe autostrada A1

Cine are carnet şi a condus pe autostradă ştie cam despre ce este vorba. Şi cine a condus noaptea pe o autostradă, cu atât mai mult. Şi poate îmi înţelege şi mie furia, dar şi teama în acelaşi timp.

Am mers pe A1 de sute de ori. Am mers noaptea pe A1 de zeci de ori. Rar mi s-a întâmplat să merg cu viteze sub 100 km/h (la fel de rar mi se întâmplă să depăşesc 130km/h pe A1). De aici şi teama…

Iar furia creşte dacă adăugăm explicaţiile autorităţilor. Urmăriţi filmuleţul de la PRO TV. Este edificator!

Bomboana pe colivă o adăugăm chiar noi, noi toţi, românii. Cum de pot spune aşa ceva? Citiţi vă rog comentariile la articol (care deja depăşesc bine suta) de pe site-ul Libertăţii. Şi luaţi un calmant înainte!

Se spune că prostia nu doare… Dar văd cazuri în care prostia omoară. Iar pe mine mă doare capul când o văd cum se revarsă (pe internet, pe gura autorităţilor etc.). Deci nu doar că doare, dar chiar ucide. Problema e că nu întotdeauna pe prost!

Vă supăraţi, nu vă supăraţi, eu o să pinguiesc mai multă lume cu subiectul de faţă. Nu ştiu de ce, dar pe mine mă atinge destul de puternic. Aşa că...

LATER EDIT

Am uitat să menţionez ceva cel puţin interesant. Când mă documentam pe tema de mai sus am dat din greşeală peste un articol din 2008. Semăna atât de tare încât iniţial am crezut că cineva a greşit anul. Abia apoi, când am citit mai atent, mi-am dat seama că de fapt istoria se reptă (acum la km112, atunci la km117):

În România europeană a anului 2008, caii umblă liberi pe Autostradă. Incredibil, dar din păcate adevărat. Un cal a fost omorât vineri noapte pe Autostrada Bucureşti – Piteşti după ce a sărit pe carosabil, exact în faţa unei maşini care circula cu viteză. Şi asta nu este tot. Poliţiştii au găsit alte două animale care se plimbau nesupravegheate pe şosea.

(preluare de pe Realitatea.Net)

Comentarii»

1. Baiatul Ciudat - Aprilie 9, 2010

he he he😀

un prim pingback🙂

La mai multe🙂

2. transildania - Aprilie 9, 2010

Hmm… fara cuvinte…
Uite ca eu nu circul prea des pe A1, insa ultima data cand am facut-o am ramas inmarmurit. In fata noastra foarte calmi, foarte linistiti, mergand agale, traversau autostrada doi tampiti, criminali, de fapt doi hoti de lemne, fiecare cu cate un trunchi de circa 8 metri lungime pe umar!!!

off topic: excelenta observatia ta in comentarii la Iulia Huiu si Lilick despre ce ar insemna reducerea numarului de parlamentari pentru traseism. Cu numar de parlamentri redus va fi nevoie de mult mai putini tradatori pentru a falsifica rezultatele votului.

3. Cristi Avramescu - Aprilie 9, 2010

Prin 2004, circuland noaptea pe A1 cu un Ford Scorpio, am avut placuta surpriza sa intalnesc pe banda a 3-a o chestie interesanta. Era un atelaj care venea spre mine in galop, condus de un tigan care statea in picioare in caruta si biciuia caii. Am reusit sa opresc, nu era trafic, iar aratarea m-a depasit in viteza, trecand pe banda 2, apoi pe 1, apoi s-a pierdut in neant. Nu am fost socat, mi-am dat seama ca Dumnezeu vegheaza, dar am vorbit singur doua saptamani…

4. Vladimir Ionas - Aprilie 9, 2010

Acum, sa mearga tatal acelui baiat la nesimtitul ala de e director la autostrazi (de a declarat „ca calul”:)) a intrat ca orice masina pe autostrada) si sa-l stranga de gat. Nenorocitii!!!

5. Vladimir Ionas - Aprilie 9, 2010

P.S. Am prins noaptea, la 130 km/h pe A1 un mare grup de oi. CU tot cu handicapatul de cioban. Norocul meu e ca eram in amsina cu un baiat din Gaesti si mi-a spus ca se mai intampla si sa am grija. SI chiar s-a intamplat. NU aveau un stres. Asta e viata.

6. atitudini - Aprilie 9, 2010

@Vladimir
Tu inchei „asta e viata”. Iti dai seama ca pentru ala din masina nu mai e… Iar o oaie, desi pare mica, luata in plin la 130 la ora te poate scoate in decor sau „din decor”. La fel si un caine.

De asta autostrazile sunt protejate. Nu e fitza.

Si am uitat eu sa adaug. O sa bag un „later edit”. Cu fix 2 ani inainte, cam tot pe acolo, a fost un eveniment similar. Atunci oamenii au scapat…

7. atitudini - Aprilie 9, 2010

@transildania
Sa urmaresti si comentariile de pe site-ul Libertatea… Mie mi s-a facut parul maciuca!

8. atitudini - Aprilie 10, 2010

@Baiatul Ciudat
Parca a mai fost unul…

Dar vor mai fi cu siguranta!

9. Lilick - Aprilie 10, 2010

Am vazut si eu un accident din asta vara trecuta cand ma duceam la mare. Sunt multe din pacate…😦

atitudini - Aprilie 10, 2010

@Lilick
Tot asa, din cauza unei chestii care nu avea ce cauta pe autostrada?

Ca revin la ce am scris pentru Transildania mai devreme: sunt 2 feluri de drumuri – autostrazi si restu’. Si nu e o diferentiere de dragul categoriilor. Autostrazile chiar au statut special… Si de asta ar trebui sa fie „securizate” din punct de vedere al oricaror obstacole: oameni, animale, gropi, vehicule oprite, carute etc. Nu mai vorbesc de restul standardelor (latime, banda de refugiu, benzinarii, toalete, comunicare de urgenta etc.)

10. transildania - Aprilie 10, 2010

@Atitudini
Uite, daca eu am trecut doar de vreo trei sau patru ori pe A1 in ultimii 10 ani si mi s-a intamplat asta, cea mai incredibila intamplare in trafic pe care am vazut-o, atunci itit dai seama ca nu ma mai mira de loc ce am citit in comentariile acelea…

Pe autostrazi (???) in Romania cine merge peste 100 la ora isi pune in preicol viata si masina. Asta in timpul zilei. Noaptea as merge cu faza lunga daca nu e nimeni in apropiere, iar daca ar fi cineva m-as lua dupa el la distanta constanta de cateva sute de metri.

Si oricum: pentru o autostrada de o suta si ceva de km: cata economie de timp este sa mergi cu 130 in loc de 100 sau 90? Maximal un sfert de ora… Mai bine pleci cu un sfert de ora inainte sau ajungi cu un sfert de ora mai tarziu dar ajungi teafar.

atitudini - Aprilie 10, 2010

@transildania
Stiu si eu cum e cu sfertul ala de ora. Incerci sa-l recuperezi si pierzi tot.

Pe mine ma sperie gandul ca o astfel de situatie este posibila. Noaptea, pe autostrada, nu te astepti sa-ti apara ceva in fata. Nici masina, nici groapa, nici animal. De asta este autostrada. Concluzia ar fi ca in ultimii ani, in loc sa facem kilometri de autostrada am reusit sa desfintam si ceea ce aveam… Pentru ca daca un drum nu respecta standardele general acceptate, degeaba ii spui tu autostrada, ca tot drum national sau drum expres este. Asa putem sa-i zicem autostrada si la iesirea din Bucuresti catre Moldova… Pot sa-i zic autostrada si la aleea din fata blocului meu… Dar cine ma crede?

11. Comentarii la Apocalipsa – 15 « Ioan Sorin Usca - Aprilie 10, 2010

[…] de cleştar amestecată cu foc socotim că închipuie mulţimea celor ce se mântuiesc şi curăţia odihnei […]

12. Derbedeul nenumit « Ioan Usca - Aprilie 10, 2010

[…] Atitudini […]

13. Lil Seby's Blog - Aprilie 10, 2010

Trist sa aud asta😦

P.S: Ms de pingback >:D<

atitudini - Aprilie 10, 2010

@Seby
Tu inca nu ai varsta. Cand o sa o ai sa nu uiti niciodata ca a doua varsta cu mortalitate ridicata, dupa cea de pana intr-un an, este cea intre 18 si 23 de ani.

Si sa te gandesti de ce…

Nu are legatura cu autostrada si calu’. Dar are legatura cu masinile si cu placerea de a apasa pe acceleratie…

14. Comentarii la Apocalipsa – 16 « Ioan Sorin Usca - Aprilie 11, 2010

[…] „În timp ce persecuţia fusese tema predominantă a celei precedente (12, 1 – 15, 4), aici accentul este pus pe pedeapsa divină care va lovi pământul şi pe cei […]

15. phidas - Aprilie 11, 2010

Sa puna indicatoare cu: Atentie! Cai!🙂

16. Vladimir Ionas - Aprilie 13, 2010

@Atitudini
Scuze pentru intarzierea cu care raspund.
Poate incheierea mea pare nefericita. Intr-adevar este. Din pacate asta este expresia care caracterizeaza aceasta tara. Populatia acestei tari.
Stiu ce se intampla in cazul unui impact cu o oaie sau un caine ca am fost foarte aproape de acest lucru. In al doilea rand, imi pare foarte rau de omul ala care a murit. Dumnezeu sa-l ierte.
De ce am zis ca asta e viata? Pentru ca , poate sunt inca tanar la cei 25 de ani, dar am trecut prin atatea incat m-am saturat de romani. Cu toate acestea nu as pleca niciodata din aceasta tara. Daca ma crezi sau nu, si eu si prietena mea am putea pleca oricand in afara pentru ca avem studiile necesare pentru a obtine posturi foarte bine platite (chiar am avut sansa). Dar nu vreau. Eu chiar incerc sa ma „lupt” in prostia mea cu sistemul. Cu toate ca, uneori am senzatia ca nu mai pot.
Acum un an, pe langa faptul ca m-am simtit jignit si nedreptatit printr-o decizie a rectoratului universitatii unde am studiat am vazut ca toti ceilalti studenti simteau acelasi lucru. Am facut o petitie. Mi-au semnat-o 500 de studenti. Am fost la rector. M-am certat…. m-a luat in colimatoriu. AM zis sa facem o greva. Am apelat la toti prietenii si am chemat presa. Mi-au promis toti cei 500 ca vin. In ziua protestului stii cati au avut curajul sa apara in fata rectorului cu presa de fata??? 15. plus inca 30 de prieteni care venisera de la alte universitati sa ne sustina.
Acum 3 sau 4 ani mi-au pus niste tigani cutitul la gat sa le dau ce am in buzunare. Pe calea mosilor. In statia de tramvai. Am incercat de 10 ori sa atrag atentia, ridicand mana, facand tot felul de semne. Stii cati au intervenit??? 0.
NU am putut intervenii ca erau prea multi, dar am anuntat politia cand un grup de 10 insi ii bateau pe 2 in ultimul hal. Stii care a fost multumirea? Ne-a luat politia crezand ca noi suntem vinovati ( atat de inteligenti sunt) si am avut o seara minunata cu niste analfabeti de politisti. La Billa in drumul taberei se intampla.
Ma duc ca un om normal la un meci pe Ghencea si suport toti retardatii aia de jandarmi care au doua clase sa-mi vorbeasca de parca as fi mancat din aceeasi farfurie cu ei.
Imi depun un dosar pentru o locuinta sociala (de serviciu) dar evident ca nu am loc. Abia am aflat ca la domn’ primar costa !
Datorita serviciului ( poate vreodata la o bere iti spun ce si cum) am sansa de a cunoaste multi deputati si senatori). Ma sperii cand vad ce inseamna noua generatie. Iti jur ca-i vreau pe aia vechi inca 100 de ani. Indiferent de partid…PSD, PD-L sau PNL.
Ma opreste politistul in intersectie la Razoare si-mi spune , hai ba, da actele. Nu ti se pare corect ca am inchis geamul si am plecat??? Lor nu li s-a parut. SI uite asa am dat o noapte declaratii.
Sincer. ASTA E VIATA. ASTA E VIATA pe care vrem sa o traim.

P.S. Stii ce mi-a spus rectorul (fost redactor sef la Flacara) in momentul in care a venit in curtea institutiei si a vazut ca stau ca un papagal, suparat foc? ” Vladimire, imi pare rau pt tine, dar spiritul revolutionar in Romania s-a stins in ’91”. EU , ca prostul, nu-l cred si chiar sper ca vom schimba ceva in tara asta. !!!


Lasă un răspuns

