jump to navigation

Curând, vom intra în NATO! Aşa zice Boc… Aprilie 22, 2010

Posted by atitudini in Doar malu' Dambovitei, Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Nu vreau să fiu prea lung. Nici nu pot. Îmi este atât de scârbă şi am atâta furie în mine încât  este destul de greu să scriu. Se pare că nu trece zi de la Dumnezeu fără ca Boc, Băsescu sau tot PD-ul să nu facă vreo tâmpenie şi de fiecare dată parcă reuşesc să o o facă şi mai mare…

A apărut textul proiectul Guvernului de revizuire a Constituţiei. Vă dau trei surse, ca să fiu deontolog: HotNews, Adevărul şi site-ul Preşedinţiei (are inclusiv semnătura Primului-Ministru).

Apoi vă dau declaraţia lui Boc, ce a premers apariţia textului (site-ul Guvernului, declaraţii de presă la finalul şedinţei de Guvern, 21.04.2010):

Reporter: Cine a lucrat la proiectul acesta de modificare?
Emil Boc: Guvernul şi Preşedinţia. De o lună de zile lucrăm la proiectul de revizuire a Constituţie şi faptul că am reuşit, astăzi, să îl prezentăm în Guvern, în formă finală, şi să-l înaintăm spre aprobare Parlamentului, după ce preşedintele şi-l va însuşi. Repet, acesta este produsul activităţii Guvernului şi a preşedintelui.
Acum, urmează textul, conform propunerii Primului-Ministru şi a Preşedintelui României, în urma muncii de o lună de zile:
Varianta modificata a articolului 149, Constitutia Romaniai

Varianta modificata a articolului 149, Constitutia Romaniei

Imaginea este produsă printr-o captură de ecran pentru că documentul este protejat la orice, mai puţin printare…

Aşa cum spuneam aici, domnul Emil Boc este unul dintre experţii români în drept constituţional şi este Primul-Ministru în funcţie al României, iar domnul Traian Băsescu este Preşedintele în funcţie al României.

Tema modificării Constituţiei României este singurul subiect, este SUBIECTUL de discuţie din ultimii ani ai Preşedintelui, Primului-Ministru şi al PD.

În spatele domnului Emil Boc şi a domnului Traian Băsescu se află două dintre cele mai importante instituţii ale acestei ţări – Preşedinţia şi Guvernul. Cele două instituţii au fost (aşa cum declară şi domnul Emil Boc) implicate serios în producţia textului de mai sus.

O eroare este atunci când sari o literă sau inversezi altele două. O scăpare este atunci când într-un text stufos ai un paragraf care este contrazis de un alt text de lege.

Când vorbim de Constituţia României, de Primul-Ministru si Guvern, de Preşedinte şi Preşedinţie, cu tot respectul, nu putem vorbi nici de scăpări şi nici de erori, cu atât mai puţin nu putem vorbi despre ceea ce vedem negru pe alb, mai sus.

Concluzia mea? Poftim:

Domnul Emil Boc,

Primul-Ministru în funcţie al României,

este CRETIN!


Domnul Traian Băsescu,

Preşedintele în funcţie al României,

este DOBITOC!


Guvernul şi Preşedinţia actuale ale României

sunt de CĂCAT!

Aştept un singur argument care să demonstreze că eu sunt un CRETIN, DOBITOC şi un om de CĂCAT pentru că prefer aceasta ultimă variantă decât cea de mai sus. Sunt încă cetăţean al României...

Comentarii»

1. nanumihai - Aprilie 22, 2010

vai de steaua lui
uite ca am scris si eu ceva referitor la actuala stare de fapt
http://nanumihai.wordpress.com/2010/04/22/185/

2. Dan Iancu - Aprilie 22, 2010

ce legatura are asta cu blogul meu?

3. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Dan Iancu
Blogosfera Portocalie: http://echipadeimagine.blogspot.com/

Atat.

4. achilianu - Aprilie 22, 2010

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
A, nu trebuie sa fie cu bucurie?
Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A, nici cu indignare?
Adtunci cu nepasare?
Fssssssssssssssss🙂 :d
sanatate…

5. atitudini - Aprilie 22, 2010

@achilianu
Achiliene, nici eu nu stiu cu ce trebuie sa fie… Deocamdata este cu manie proletara. Ca indiferent ce am votat eu, este vorba de Presedinte si Primul-Ministru. Ai Romaniei. Nu ai „Blogosferei Portocalii”.

Naspa!

6. Dragos Dehelean - Aprilie 22, 2010

Dar despre „noi” cei care i-am votat, n-ai nimic de spus?🙂

Ia-o strict, strict ca o gluma (poate nici macar una prea reusita), dar daca vrei argumente pentru ultima parte, eu cred ca niste americani francezi sau altii ar fi iesit putin mai des in strada…

Preocuparea mea principala ar fi totusi ce e de facut. Iar parerea de rau este ca raspunsurile nu prea vin din zonele politice de unde le astept. Iar eu n-am inca experienta in scos oamenii in strada🙂

7. Dragos Dehelean – activism civic, politic si de mediu » Blog Archive » Boc – primul ministru al deznadejdii noastre - Aprilie 22, 2010

[…] problema. Sunt atat de multe incat e greu sa le culegi. Intr-o singura zi am aflat de doua (1 si 2), insa cate or fi ramas mai la […]

8. octavpelin - Aprilie 22, 2010

Manuel ,ti-am votat articolul pehttp://www. politica -interna.ubix.ro/ ,o zi frumoasa !

9. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Dragos
Complicat de raspuns.

Cei care au votat nu sunt atat de vinovati. Daca citesti CV-ul lui Boc (l-am mentionat in articol) iti dai seama de ce astepti mai mult. Daca vezi componenta echipelor care „cica” au lucrat, la fel.

Ce e de facut?

Ai dreptate… politica romaneasca (mai ales opozitia) nu se misca de loc cum am dori.

Scoaterea oamenilor in strada? Hmmmm… Este asta o solutie? Este SOLUTIA? De ce?

Complicat….

10. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Octav
Merci Octav. Nu stiu exact ce e cu UBIX… Stiu ca sunt acolo, dar nu stiu exact cum lucreaza. O sa ma mai documentez…

11. Dan Iancu - Aprilie 22, 2010

te rog nu ma mai lega de ce nu are legatura cu subiectul. la site-ul care-l dai sunt o gramada care nu au legatura cu blogosfera portocalie.

multumesc.

12. Toni - Aprilie 22, 2010

Concluziile sunt corecte.
După avalanşa asta de cretinisme care se revarsă asupra noastră aproape non stop, nu văd cine ar putea trage altele.
Adică aş vedea, dar prefer să-i ignor, că altfel devin agitat, şi nu-i bine.
Soluţiile, însă, nu prea se întrevăd…
Dacă opoziţia mizează pe foamea din gâtu’ românului, nu-i în regulă.
Dintr-o vâltoare socială iscată de masele ambetate de turbare, nu câştigă decât forţele totalitare, extremiste şi populiste.
Aşa că: Hei rup! Acum sau niciodată!
Altfel, Dumnezeu cu mila!

13. Liviu Jicman - Aprilie 22, 2010

Poate banuiesc ei ca vom fi dati afara din NATO dupa reformele importiva salariilor si pensiilor nesimtite, dupa achizitia de avioane militare la mana a doua samd si se pregatesc deja pentru viitorul proces de readerare. Oricum, chiar daca stiu ca asta nu este posibil, mi se pare ca din punct de vedere politic (nu si economic), din punct de vedere al dezvoltarii democratiei Romania este intr-un regres aproape constant dupa finalizarea aderarii la UE si NATO.

14. Evanescentul « Ioan Usca - Aprilie 22, 2010

[…] acest amănunt, în clasele gimnaziale eram, cu toţii, însetaţi de cunoaştere. Aşteptam cu nerăbdare predarea de noi cunoştinţe (mai cu seamă că aceasta marca, aproape întotdeauna, încheierea […]

15. Florentin (ATP)-admin 20 x Schindler - Aprilie 22, 2010

Stau si ma intreb daca nu gresim bagandu-i prea mult in seama. Poate ca ei se simt bine…
Nu ar fi mai simplu sa ii ignoram? insa nu stiu daca putem sta si doar admira prostia!
Ceva asemnator, cu aceeasu frustrae am scris si eu> Criza si jocul de-a v-ati ascunselea….

16. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Dan Iancu
OK, nicio problema. Nu mai fac asocieri. Atunci cand am facut selectia am si verificat blogurile. Este clar ca nu suficient de atent. Probabil ca prezenta unei categorii dedicate in blogroll numita „portocalii” m-a indus in eroare. Mea culpa.

Ma bucur insa ca macar la chestiile cu adevara serioase si grave, vinovatii sunt lasati in offside.

17. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Florentin
Ii bagam prea mult in seama? Sa-i ignoram?

Daca as vorbi de Becali, as zice… Dar cand este vorba de presedintele si primul-ministru al tarii nu exista „prea multa” atentie. Asa ma gandesc eu…

18. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Toni
Ai zis ca iti faci blog… (da, discutia ta de acolo nu a trecut chiar neobservata….)

19. atitudini - Aprilie 22, 2010

@Liviu
Sa ne scoata din NATO? Pentru chestia cu avioanele?

Pai tu ti-ai omora vaca de muls daca ar da mai mult lapte si ar manaca mai putin?

20. Piatră de încercare… « Dispecer Blogosferă - Aprilie 22, 2010

[…] Gabitzu, ISU, LinkPing, Mirela, Natasa, Orfiv, Petrisor, Simion, Supravietuitor, Vania, About food, Manuel, Consiliul « Îţi trebuie memorie bună după ce […]

21. Comentarii la Facerea – 6 « Ioan Sorin Usca - Aprilie 23, 2010

[…] fiii lui Dumnezeu s-au văzut fie fiinţe cereşti, fie îngeri căzuţi. Credem că mai potrivit e să-i înţelegem pe urmaşii lui Set[3], cei ce au început să cheme numele Domnului, iar prin […]

22. William Shakespeare (1564 – 1616) – Sonetul 35 « Orfiv - Aprilie 23, 2010

[…] Omu-i supus erorii şi eu însumi […]

23. MARIAN - Mai 25, 2010

sonul natiunii naste MONSTRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lasă un răspuns

