jump to navigation

Platforma PNL „Pentru o nouă economie” Mai 25, 2010

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Azi sunt scurt. Încep cu un citat de pe blogul domnului Vosganian, ca să fie clar răspunsul pentru cei care produc cu orificiul greşit întrebări „înţelepte” de felul „dar voi de ce nu veniţi cu nicio propunere”:

Blogul lui Vosganian - platforma PNL pentru o noua economie

Blogul lui Vosganian - platforma PNL pentru o noua economie

Deci există pe piaţă un material coerent şi consistent încă de la începutul lui martie.

Forma finală, sau mai exact ultima formă, pentru că un astfel de document trebuie actualizat în permanenţă, în acord cu ceea ce se întâmplă în economia şi lumea reală, o puteţi descărca aici.

Ca să înţelegeţi că nu este vorba de două pagini cu trei sloganuri, menţionez că documentul are 88 de pagini şi 14 capitole, acoperind toate domeniile, de la fiscalitate şi buget până la relaţii externe şi afaceri europene.

Comentarii»

1. Comentarii la Facerea – 31 « Ioan Sorin Usca - Mai 25, 2010

[…] îi spune: Când M-am arătat ţie Mi-ai făcut Mie juruinţă zicând: Îţi voi da a zecea parte din tot ce-mi vei da mie (28, 22). Prin această juruinţă şi făgăduinţă ai arătat mai dinainte […]

2. LA CAPĂT DE LINIE, SPERANŢA… (13) « - Mai 25, 2010

[…] PRINTRE BLOGURI – ATITUDINI (platforma PNL); ORIANDA (poveste de dragoste); TEO NEGURĂ (trafic cu hituri); IOAN USCA (cărţi noi); WORLD OF […]

3. Lilick - Mai 25, 2010

Nu am inteles de unde sa descarc… Te rog, mai pune link-ul o data.

atitudini - Mai 25, 2010

@Lilick
Sunt eu idiot. Am uitat eu sa pun hyperlinkul…

Am rezolvat, uite si aici inca o data: https://atitudini.files.wordpress.com/2010/05/platforma_pnl_pt_o_noua_economie.doc

4. Toni - Mai 25, 2010

Da, există. Să vedem când o vor pricepe şi benefeciarii ei…
Că mulţi… Uf, mă abţin.
Să fie citită!

5. PLATFORMA LIBERALĂ PENTRU ROMÂNIA: “Pentru o nouă economie” | Conona Petrescu - Mai 25, 2010

[…] 25th, 2010 | Educaţie conona57 Din această platformă pe care o găsiţi în integralitatea ei aici, am extras pentru dumneavoastră capitolul referitor la […]

6. Lilick - Mai 25, 2010

Merci mult.🙂

7. Ciorna de poezii « Cristian Dima - Mai 25, 2010

[…] ce mai reparații. Sunt stropit de mașinile care vuiesc pe lângă mine şi scapă a lor roţi în bălţile din găurile neasfaltate și doar diminețile însorite mă fac să simt un alt aer decât cel de […]

8. Un raspuns pentru lordmitnick-wtf « Hai ca se poate! - Mai 25, 2010

[…] carora le dau ping sunt intr-un fel sau altul prietenii mei din blogosfera. Avem aceleasi […]

9. Pensionarii din Galati « Hai ca se poate! - Mai 25, 2010

[…] Atitudini […]

10. octavpelin - Mai 25, 2010

Manuel,multumesc pentru document,o zi insorita🙂

11. Soluţia PSD: “SOLIDARITATE pentru DEZVOLTARE” « Un blog cu atitudine - Mai 25, 2010

[…] Platforma PNL “Pentru o nouă economie” (tot azi, 25 mai) […]

12. O bordură… Două borduri… « Sectorul 6 - Mai 25, 2010

[…] vom avea şi nişte […]

13. Dintr-un colţ de blogsferă – 3 « Link-Ping - Mai 25, 2010

[…] blog cu atitudine ia în colimator o platformă a PNL-ului şi o soluţie oferită de […]

14. Pariuri Sportive - Iulie 9, 2010

Cred ca PNL ar fi o solutie.

15. Pensionarii din Galati - Decembrie 13, 2010

[…] Atitudini […]

16. Un raspuns pentru lordmitnick-wtf - Decembrie 13, 2010

[…] carora le dau ping sunt intr-un fel sau altul prietenii mei din blogosfera. Avem aceleasi […]


Lasă un răspuns

