jump to navigation

Poporul ales Iunie 8, 2010

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , , , , ,
trackback

The ultimate badass (driving test cu Constitutia)
driving test cu Constitutia

(sau „ce a ales poporul”)

Am auzit şi eu de declaraţie, aşa, cu un colţ de ureche. Nu i-am dat atenţie pentru că avalanşa de inepţii guvernamentale / prezidenţiale / portocalii este atât de mare încât devine asurzitoare şi obositoare.

Dar mai devreme am citit ceva atât de frumos scris la Moshe & Mordechai Blog (we know shit!) încât am simţit o nevoie internă de nestăvilit în a prelua şi da mai departe.

Declaraţia e venită via Moş Teacă de pe Gândul. Dar am gasit-o azi şi la Lilick. Îar ea sună aşa:

La ora asta, în România, nu exista un lider politic în afara de actualul preşedinte care să treacă poporul prin deşert. Şi românii ştiu asta.

Comunicare esuata
Comunicare esuata

Îi aparţine lui Sebastian Lăzăroiu: licenţiat în sociologie, masterat în politologie, doctorat în sociologie, consilier prezidenţial, profesor SNSPA, profesor Universitatea Bucureşti, director CURS, director CSOP, cărţi, publicaţii, articole, conferinţe etc.

etc.

etc.

.

Ce zice Moshe & Mordechai (că zice bine):

Gata, bre. Acum are şi moţ!

Citatul furnizat de Moş Teacă m-a umplut de mândrie în şase colţuri. În interpretarea marelui Sebastian de la Cotroceni, un fragment din manuscrisele de la mână moartă. Auzi aici, popor român, cum sună Exodul în limba portocalie cu pete maro:

“La ora asta, în România, nu exista un lider politic în afara de actualul preşedinte care să treacă poporul prin deşert. Şi românii ştiu asta.”

Ne-am dat dracu’! Eu v-am zis că nu mai e mult până la beatificarea lui Bălălău. Dar Lăzăroiu depăşeşte orice aşteptări. Asta e deja dambla grea!

Acu’ n-o fi Băsescu chiar Moise, dar să ne imaginăm că e un Yankel sau măcar un Şlomo micuţ. Pe urmă purcedem la interpretarea evangheliei de la Golden Blitz. Şi descoperim că până să se aşeze Yankel/Şlomo/ Moise alcoolistu’ în fruntea tribului acolo nu era deşert. Da’ alde Yankel şi ai lui furaseră totul. Şi vânduseră tot ce furaseră ca să-şi cumpere beutură. Pe urmă din mărunţişul rămas au cumpărat o hartă şi au zbierat: Băi, voi vedeţi deşertu’ pe care l-am făcut noi acilea? Ei, uite cine are harta!

Faza cu Marea Roşie nu i-a ieşit, decât parţial. Că din ea nu s-a desprins decât gaşca Oprea. Da’ pentru efect a contat. Aşa se valida Yankel ca profet. Şi i-a zis Yankel poporului său: Urmaţi-mă! Şi ei i-au răspuns: Nem tudom!

Iar Domnul a zis lui Yankel: suie-te la mine, pe munte şi rămâni acolo. Eu îţi voi da nişte table de piatră cu Legea şi poruncile, pe care le-am scris pentru învăţătura lor.

Yankel a intrat în mijlocul norului şi s-a suit pe munte. Şi când a ieşit a dat tablele cu Legea şi poruncile pe două navete cu whiskey.

Hai că nici măcar nu e amuzant. Moise Băsescu! Asta ne mai lipsea! Profetu’ Mangă, idolul pârnăiaşilor.

Moise dupa 39 & 1/2 de ani de mers prin desert
Moise dupa 39&1/2 ani de mers prin desert

Şi pentru că m-a incitat, am şi eu câteva întrebări în completare:

– cum de a dat acelasi popor mai intai pe maresalul Antonescu si acum pe cel care va scoate tara din robie?

.

– ce e pe malul celalalt?

.

– exista celalalt mal?

.

– va dura tot 40 de ani trecerea?

.

Moise salvamar
Moise salvamar

– mergem pe jos sau folosim Q7?

.

– ce numar avem la Q7? Este cumva „B-69-EBA”?

.

– cine sunt idolii de aur? Au vreo legatura cu Rosia Montana sau cu Guta, Printesa Ardealului si Copilul de Aur?

.
– suntem poporul ales?

.
– daca da, cine ne-a ales si pentru ce?

.

Moise desparte apa
Moise desparte apa

– ne va apara scutul antiracheta de dusmania istorica cu supusii altor profeti?

.

Şi pentru că fără elementul mioritic al poveştii nu se poate, am adăugat câteva imagini ca sa înţelegeţi ce părere am despre „Profetul Mangă”.

.

Lucky bastard!

Lucky bastard!

Descarcarea celor 10 comenzi

Descarcarea celor 10 comenzi

Moise inotatorul

Moise inotatorul

Moise in tinerete, exersand

Moise in tinerete, exersand

Moise pescuieste

Moise pescuieste

Moise desparte marea

Moise desparte marea

Moise face baie

Moise face baie

Comentarii»

1. Costel - Iunie 8, 2010

Stop mafia !

2. Lilick - Iunie 8, 2010

Cee mistooo! :))

atitudini - Iunie 9, 2010

@Lilick
Si mie mi s-au parut delicioase. Mai ales aia cu „drive testul Constitutiei”.

3. adelina baescu - Iunie 8, 2010

Apropo de ultima poza,ar trebui sa-i spuna cineva lu Base „Hey Mr.President,cut the bullshit and shoot yourself!”

atitudini - Iunie 9, 2010

@Adelina
Slabe sanse. Baza mi-as pune-o in ce facem noi. Mistoul este una din cai si nu trebuie sa fie singura. Deocamdata mistoul il arunca pe matroz in zona ridicolului. De acolo trebuie dus mai departe catre „gunoi”.

4. EPISTOLEpentruZEUS - Iunie 8, 2010

dumnezeu il intreaba daca vrea poruncile sa le predice poporului ales. moise il intreaba: cat costa? nimic, raspunde dumnezeu. atunci, eu vreau doua, se repede moise.

nu-ti pare cunoscut? [[cate mandate vrei? cat costa? nimic. atunci, eu vreau doua!!!]]

eh, doar o mica diferenta. pe noi ne costa! MULT!

atitudini - Iunie 9, 2010

@EPISTOLE pentru ZEUS
Ca bine zici. Costa. Si vom plati rate la cheltuielile aste muuuuulti ani de aici inainte!

Merci de vizita si comentariu.

5. Nu vrem să omoram romani ci sa salvam Romania « Hai ca se poate! - Iunie 8, 2010

[…] on EU I-AS SPUNE LISTA TRADATORIL…maia_home on EU I-AS SPUNE LISTA TRADATORIL…Poporul ales «… on Portocalele s-au rebrand-uit! …theodora0303 on EU I-AS SPUNE LISTA […]

6. COLIER DE SCOICI « - Iunie 8, 2010

[…] PRINTRE BLOGURI – ATITUDINI (poporul ales); DISPECER BLOGOSFERĂ (se caută un premier); CARMEN NEGOIŢĂ (teama); DAN PĂTRAŞCU (omul şi […]

7. FlorinCB - Iunie 9, 2010

Le doresc la toţi care îşi bat joc de simbolurile religiose ca Dumnezeu soarele să-i lumineze nefavorabil şi să nu aibă pace până nu îşi schimbă atidudinea.

atitudini - Iunie 9, 2010

@FlorinCB
Pai cam asta este si ideea articolului. Daca se intelege altceva sorry.

8. Sentiment de Iunie « Ioan Usca - Iunie 9, 2010

[…] Atitudini deplânge Poporul ales, confruntat cu călduri şi mai mari… […]

9. FlorinCB - Iunie 9, 2010

Moise nu a fost un lider religios ci doar Samuel este cel care îl numeşte pe Saul rege. Acesta face multă politică cu fii săi şi merge mai greu cu lupta, motiv pentru care Samuel îl unge pe David, un rege avevărat care nu pierde vremea şi pleacă de jos impunându-se singur.

10. nanumihai - Iunie 9, 2010
11. Pro Atitudine - 20 x Schindler - Iunie 9, 2010

Eu zic sa fim fericiti. Moise s-a reincarnat! Ura, suntem salvati. De acum poate sa vina orice urgie, nimic nu ne va atinge! Deja pot dormi linistit…

12. matilda - Iunie 9, 2010

Suntem in plina furtuna de nisip, iar el se lauda cu traversarea . A vandut flota si-a esuat intr-un desert fara limite…

13. Basescu si-a donat salariul pe luna mai in fondul de solidaritate « Hai ca se poate! - Iunie 9, 2010

[…] De la o persoana care a ajuns (din nefericire pentru noi de 2 ori) in functia de presedinte de tara aveam asteptari mult mai mari. […]

14. adelina baescu - Iunie 9, 2010

@matilda…
mai avem ceva ani de ratacit prin pustiul desertului. .. :-J
@atitudini
pentru asta avem nevoie de sustinere!

15. Licăresc în noapte – Sange balcanic (92)poem « Cosmin Stefanescu's Blog - Iunie 10, 2010

[…] aceste bloguri: Gabriela Elena; Ana Usca; Ioan Sorin Usca; Ioan Usca; Atitudini; Noapte bună copii; Gabriela Savitsky; Caius; Orfiv; Cristian Lisandru; FlaviusObeadă;  Gabi […]

16. ivydesign - Iunie 10, 2010

Ma duc sa ma salvez singura, daca tot il astept pe Moise o sa mor de nervi in tara asta.

Probabil aici e si problema noastra, tot asteptam un „salvator”..dar noi nu ne chinuim sa cream unul, sau macar sa sutinem sansele unei generatii care isi doreste sa schimbe ceva.

Presupun ca dupa ce ti se inchid usi in nas incontinuu, e un gest firesc sa pleci inafara. Si asa am ramas noi fara tineri, fara medici si fara profesori. Ma intreb cine urmeaza..

17. muie multa - Iunie 10, 2010

precum spuneam , sa ai parte


Lasă un răspuns

