jump to navigation

Ia şi de la noi! Iunie 28, 2010

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Clipul de mai jos este deja pe sute de bloguri şi este apărut pe 24 iunie. Creşterea lui (vreo 250.000 de vizualizări în cele 20 de variante în care apare filmul pe YouTube) spune mult. La fel de mult spune însă şi conţinutul – un dresor de câini s-a gândit la asta şi a muncit câteva săptămâni câteva zile (later edit  – am aflat de pe Inpolitics care a vorbit chiar cu autorul) cu un câine ca să îl aducă la nivelul de control pe care îl vedem în clip.

Adunaţi la un loc – Iliescu, Năstase, Constantinescu, Radu Vasile, Tăriceanu, Ciorbea, Văcăroiu, Roman nu au reuşit să trezească atâta antipatie şi duşmănie în populaţie. Şi nu cred că atunci când dresorul spune „Băsescu” se referă la Mircea, EBA sau vreun anonim… Am aşa, o presimţire, că se referă la preşedintele în funcţie…

Băsescu popular? O daaaaa! Iar „popularitatea îi creşte:

Şi creşte:

La următoarele alegeri cred că România va fi deja mult prea mică pentru Băsescu şi tot ceea ce reprezintă el (ştiu că teoretic nu mai candidează…)!

Comentarii»

1. G.P. - Iunie 28, 2010

Vazand videoul mi-am pusz intrebarea daca nu cumva pentru dresare a fost lovit cainele de cate ori se pronunta cuvantul „Basescu”…am o vaga senzatie ca dresarea s-a facut si pe baza de palma cu papa peste bot….Sper sa ma fi inselat!

2. nanumihai - Iunie 28, 2010

oare cainele o avea si el taieri de salariu?

atitudini - Iulie 1, 2010

@Mihai
Daca mai produce inca 2 filme de acelasi nivel nu cred ca mai are treaba cu salariu. Este vedeta deja!

3. De ce nu taie Emil Boc din cheltuieli « Hai ca se poate! - Iunie 28, 2010

[…] distrugerea instit…Ocnas in Salina de l… on Se incearca distrugerea instit…Ia şi de la noi! … on Se incearca distrugerea instit…Theodora on Se incearca distrugerea instit… […]

4. powerpixxel - Iunie 28, 2010

Sunt convins ca e trucaj, am vazut pixelul albastru, miscarea mainii care era accelerata, etc. Nu tine! Caine rau, basescu bun, boc caca.

5. powerpixxel - Iunie 28, 2010

Formidabil! Functioneaza! Am incercat cu Pik al meu si a inceput sa maraie din prima cand i-am zis basescu, la fel si la boc! Fara biscuiti, doar la pronuntarea numelor! Retrag tot ce-am zis in comentariul anterior. Caine bun, basescu rau, boc caca. Asa da!

6. Intermezzo « Ioan Usca - Iunie 28, 2010

[…] relua Racila după revenirea din Oradea. Până atunci, trimitem contrasaluturi către: Atitudini, Simion, Elisa, Cristian, Link-Ping, Călin, Gabi123, Theodora, Supravieţuitor, Andrei, […]

7. dame de lux - Iunie 28, 2010
8. Bogdan Epureanu - Iunie 30, 2010

@damedelux: Uite un spammer mic si urat😛

atitudini - Iulie 1, 2010

@Bogdan
E criza. Daca nu ne ajuta guvernul, macar noi sa ne ajutam. Si eu eram mic odata. (bine nu eram „baietel de lux”…)
🙂

9. AnaAyana - Iulie 17, 2010

Băsescu l-o fi văzut?🙂


Lasă un răspuns

