jump to navigation

Genghis Han, Elena Udrea & Băsescu Ianuarie 31, 2011

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , ,
trackback

Sincer, nu am nimic cu femeia. Dar are ea cu noi…

Auziţi aici:

…eu nu am vazut vreun presedinte mai democrat decat Traian Basescu, atata libertate a presei si atata libertate de exprimare…

Poate doar al Norvegiei să fie mai democrat decât Băselică al nostru, aş (ar) zice…

Cred că ce zice doamna este fix pe acelaşi calapod* cu ce am citit azi în Green Report:

Gingis Han a fost catalogat drept cel mai „verde” invadator din istorie, deoarece in razboaiele sale sangeroase au fost ucisi atat de multi oameni incat uriase suprafete de terenuri cultivate au ramas in paragina si au fost recucerite de padure.

Şi când te gândeşti că tanti Udrea a luat 43% în Drumul Taberei, unde a ieşit deputat…

.

*calapodul trebuie să fie neapărat Jimmy Choo, Stuart Weitzman, Louboutin sau Blahnik!

Comentarii»

1. Opozitia din Egipt face apel la greva generala. Bilantul dupa 6 zile de proteste violente - 150 de morti si cateva mii de raniti - Ianuarie 31, 2011

[…] Genghis Han, Elena Udrea & Băsescu – Atitudini Vizualizari :18 […]

2. In semn de protest faţă de arestarea Presedintelui Consiliului Judetean Arges Constantin Nicolescu membrii PSD vor picheta sediile PDL - Ianuarie 31, 2011

[…] Genghis Han, Elena Udrea & Băsescu – Atitudini Vizualizari :16 […]

3. Ce revolte vrea sa reprime Jandarmeria Romana? – Jandarmeria Română a dat anunţ pentru a cumpăra “echipamente de reprimare a revoltelor” « Hai ca se poate! - Ianuarie 31, 2011

[…] Genghis Han, Elena Udrea & Băsescu – Atitudini […]

4. Apel la normalitate: trebuie să plecaţi, doar atât şi nu numai… « Dispecer Blogosferă - Februarie 1, 2011

[…] Manu, Vania, Eu te am in blogroll, Cristi, Cristian, […]

5. Valori la început de drum | Conona Petrescu - Februarie 2, 2011

[…] Activitatea politica presupune un ridicat grad de entuziasm si dedicare, iar din aceasta perspectiva, vom sprijini si promova persoanele care manifesta o implicare cat mai mare in activitatile noastre. […]

6. Mihaela - Februarie 7, 2011

E si normal ca zice numai de bine, doar stim toti de relatia dintre ei doi si nu-mi spuneti ca inventez pentru ca am o cunostinta care lucreaza la un salon de cosmetica unde se duce si asa zisa doamna. Vorbeste la telefon cu basescu cu puiule, deci trageti concluzia singuri, asta in caz ca mai exista vreun dubiu.

atitudini - Februarie 8, 2011

Din pacate….

7. costin comba - Martie 7, 2011

Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie http://www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.


Lasă un răspuns

