jump to navigation

Frunza’n vânt Martie 21, 2011

Posted by atitudini in Diverse.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

frunza noastra bolnava

frunza noastra bolnava

M-am dus şi eu ca tot bizonul la Târgul Internaţional de Turism „Holiday Market”… Prostia se plăteşte! 10 lei intrarea.

După ştiinţa mea, la târguri se oferă unele bonusuri pentru că iei oferta chiar de pe taraba din târg şi apoi se poate lăuda şi agenţia cu brânza făcută. În plus ai posibilitatea să găseşti ofertele într-un loc ceea ce te scuteşte de nişte timp şi telefoane.

Asta, cu condiţia să existe oferta!

Dacă doream să ma dau cu barca în jurul lumii, găseam sigur ceva (asta în condiţiile în cate 43% dintre români nu au toaletă în casă).

Dacă însă am cerut un sejur de Paşte în România, am primit vreo cinci oferte pe Valea Prahovei şi vreo două la Mamaia. Asta în codiţiile în care pe listă erau 126 de expozanţi, dintre care mulţi tour-operatori sau asociţii (precum ANTREC). Repet: sejur, Paşte. Păi vă duceţi la Predeal…

Cel mai mişto a fost când m-au trimis pe site:

– Aveţi vreo ofertă pentru un sejur de Paşte în România?

– Aici nu. Dar puteţi intra pe site-ul nostru că avem mai multe oferte…

– Păi eu de ce am venit la târg?

– Ca să vedeţi ofertele noastre, să discutaţi…

– OK. Arătaţi-mi oferta.

– Intraţi pe site…

– Şi aveţi vreo ofertă specială pe durata târgului?

– Nu. Avem o ofertă până la 31 martie.

– Şi atunci eu de ce am venit până aici şi am dat 10 lei la intrare?

– Ca să vedeţi ofertele noastre speciale de pe durata târgului.

– OK. Arătaţi-mi şi mie ofertele pentru un sejur de Paşte, în România.

– Avem în Grecia, în Turcia sau la Budapesta…

Bineînţeles, discuţiile de mai sus s-au purtat cu mai multe domnişoare care zâmbeau orice le-ai fi spus.

Cel mai mişto a fost la un stand dedicat turismului în Bucovina: ni s-au terminat ofertele (nişte pagini A4 printate acolo). Că cică totul se rezervă din timp şi toată Bucovina e plină de Paşte. Dar intraţi pe site-ul nostru… Discuţie urmată de încă una la standul ANTREC: nu avem încă ofertele de Paşte. O să vina peste vreo săptămână… ştiţi, de Paşte lumea preferă să stea acasă…

Două concluzii:

  1. Nu vă pierdeţi timpul la târguri dacă maşina pe care o conduceţi valorează sub 50.000 EURO
  2. Frunza turismului românesc creşte oriunde altundeva, numai în România nu. Dacă totuşi vreţi să o vedeţi trebuie să vă deplasaţi până în Turcia, Grecia, Spania…

Comentarii»

1. Atunci i-am condamnat pe toţi la bocamicină şi băselol(re-reloaded)…Mai urlăm mult la fazele Lunii? « Dispecer Blogosferă - Martie 21, 2011

[…] See: Vania, Manu […]

2. Cat costa viata unui roman? Oare China accepta dubla cetatenie? « Hai ca se poate! - Martie 22, 2011

[…] un adult şi 500 de euro pentru un copil. Mulţi nu au semnat şi au renunţat să mai vină”, a mai declarat televiziunilor aflate pe aeroport o doamnă “refugiată” iniţial la […]

3. viorelgaita - Martie 23, 2011

Faza tare e ca am intrat ieri la agentia de Turism Marshal, aia din Piata Romana si-am cerut niste pliante cu oferte si mi-au zis ca sa ma duc la Târgul Internaţional de Turism “Holiday Market” ca au acolo. Ai naibii, ca sa-mi ia 10 lei intrarea si pe urma sa ma timita sa ma uit tot pe site.


Lasă un răspuns

