jump to navigation

Am promis o poză… Aprilie 1, 2011

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Pentru Roxana şi Adelina care au cerut „dovada”:

beizadea cu supusi

beizadea cu supusi

Partea tristă este că nu fac mişto de neştiinţa oamenilor. Că nu au mai fost „afară” sau cu avionul este altceva. Că ceea ce pentru mine este penibil, iar pentru ei este interesant şi de povestit este altceva. Toate ţin de diversitatea umană şi nu sunt eu cel care să arunce piatra.

Dar chestia cu EBA, cu pozatul, cu pupatul mâinii, în condiţiile în care ştii câte parale face maimuţa şi în condiţiile în care din punct de vedere politic mai sunt şi adversari… Din punctul meu de vedere îi pune pe „făptaşi” în condiţia de sub-maimuţă. Şi asta este trist…

.

P.S. scuze pentru calitate. Este tot ce am putut obţine şi asta mulţumită unui coleg care a avut norocul să se afle la locul potrivit în momentul… nepotrivit.

Comentarii»

1. Roxana Iordache - Aprilie 1, 2011

:):( Doamne feri! N-am pus la îndoială veridicitatea celor relatate. Mă interesa doar să se ştie cine sunt aceia, pentru a nu avea de suferit majoritatea celorlalţi. În continuare nu ştiu cine sunt „făptaşii”.🙂

atitudini - Aprilie 1, 2011

@Roxana
Am inteles din prima. Dar si eu doream o poza…
Mai am si altele, facute de mine. Dar alea sunt si mai oribile (cu castile de la traducere pe urechi, in timp ce li se vorbea in romana).

Lista numelor?

Naiba-i stie. Am o lista, dar nu stiu care nume cu care faţă merge…

2. Lilick - Aprilie 1, 2011

Manuel, ti-am trimis un mail.🙂

3. atitudini - Aprilie 1, 2011

@Lilick
Am luminat-o eu deja. Era si mai neagra initial…

4. Ovidiu Ar - Aprilie 1, 2011

VIERME AI FOST ,TOT ASA AI REMAS LA STADIUL NE NEVERTEBRAT!

atitudini - Aprilie 1, 2011

Suparator, nu?

5. adelina baescu - Aprilie 4, 2011

fara cuvinte ….


Lasă un răspuns

