jump to navigation

Vă doriţi o arhitectură unitară pentru Bucureşti? Aprilie 14, 2011

Posted by atitudini in Doar malu' Dambovitei.
Tags: , , , ,
trackback

DAAAAAAA!

Şi?

Ce o să se întâmple?

Ultimul personaj politic care s-a apucat de uniformizarea arhitecturii din capitală a sfârşit aşa:

Ce naiba să înţeleg eu din întrebarea aia?

Că astea de mai jos o să dispară?

şi

.

.

.

.

.

.

.

.

Siiigur!

Să pui o astfel de întrbare la un referendum care are treabă cu organizarea administrativă, înseamnă fooooarte mult tupeu.

Să te duci să răspunzi la aşa ceva, înseamnă să fii imbecil!

Comentarii»

1. Lilick - Aprilie 14, 2011

Da, pai o sa uniformizeze. Adica o sa darame in continuare cladirile monument si o sa construiasca nenumarate P+… cat mai mult.

2. O noua diversiune « Hai ca se poate! - Aprilie 16, 2011

[…] Vă doriţi o arhitectură unitară pentru Bucureşti? – Atitudini […]

3. viorel grecu - Aprilie 16, 2011

Un articol destul de interesant !

4. Intoleranţă, xenofobie şi antisemitism - “valorile” elevului român? | Conona Petrescu - Aprilie 18, 2011

[…] de mers pe drumul valorilor europene până să poată spune că a ajuns “la Bruxelles”. Tags: ANSIT, cercetare, elevi, romania, Soros, tineret, toleranta, […]

5. Ovidiu Ar - Aprilie 21, 2011

PT CEL CARE A DAT DREPT EXEMPUL SOARTA IMPESCATULUI.DON’T BEE STUPED MAN:-)

adrian - Aprilie 28, 2011

intrebarea nu denota tupeu ci o imbecilitate unsuroasa …
jigodiile alea sunt totusi acolo in urma unui vot ceea ce spune multe despre bucuresteni, ca o consecinta. din pacate. subiectul l-am comentat si eu, un pic mai virulent, pe motiv de deformatie profesionala …

adrian - Aprilie 28, 2011

am postat din greseala ca „raspuns” aici …
dar daca tot am gresit macar sa si spun ceva ca raspuns: „I” e destul de departe pe tastatura fata de „E” asa ca nu stiu cum sa interpretez „stuped”. adica stiu, dar nu vreau sa spun.

6. adrian - Aprilie 28, 2011

am mers pe ideea ca „e” putea fi tastat dublu din greseala incat sa rezulte „albina” in loc de „a fi”

7. Cristina - Mai 3, 2011

Buna ziua,

Am un site dedicat examenului de titularizare. Contine subiecte, programe si alte informatii despre titularizare.
Site-ul meu este http://examentitularizare.blogspot.com, are o medie de peste 400 de utilizatori unici pe zi si as dori un schimb de link cu site-ul dvs.
Va rog sa-mi raspundeti daca ati fi de acord cu aceasta colaborare.

Va multumesc si va doresc o zi buna.


Lasă un răspuns

