jump to navigation

Sectorul sunt eu! Bă! Septembrie 27, 2011

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Sectorul sunt eu! Cine sunt eu???

Sectorul sunt eu! Cine sunt eu???

Interesant… O primărie înseamnă un om.

Sau asta înţeleg eu atunci când apeşi pe „Ne găseşti şi pe Facebook” pe site-ul primăriei sector 6 şi ajungi pe pagina lu’ Poteraş

Acum s-ar putea să fiu eu rău... Poate este vorba doar de consecvenţă. Omul a avut nişte afişe în campanie. Ideea este corelată cu poziţia din campanie, relaxată, cu pumnul ridicat 🙂

Nu mă aştept să se sesizeze cineva din primărie. Articolul cu „POTERAS: tun de 5,5 milioane €” a stat bine-mersi atât pe pagina de Facebook a primarului cât şi a primăriei nu ore ci zile…

.

P.S. Îl păstrăm? Nu de alta, dar unui masochist, ca să îl satisfaci, trebuie să-i faci rău. Iar în cazul de faţă ar însemna să nu-l păstrăm… Oricum o dăm, la anul scăpăm de el 🙂

Comentarii»

1. powerpixxel - Septembrie 28, 2011

Bag seama că primarii sunt ca vinul: cu cât sunt mai vechi, cu atât sunt mai buni. Poate, dar mai e un mic amănunt: dopul. Dacă nu e bine pus, răsuflă câte o chestie, precum cea cu tunul de 5,5 mil. euro şi atunci se oţeţeşte şi trebuie aruncat.

2. Băncile conduc lumea | Gabriela Savitsky - Septembrie 29, 2011

[…] realitate: Gheorghe Constantin, Ioan Usca, Raza mea de soare, Zamfir Pop, Filumenie, Blogulise, Atitudini, Onu, Rokssana, Dana Pătrănoiu, Teo Negură, Shayna, Zinnaida, -X-, G1b2i3, Max Peter, Schtiel, […]

3. Filip Iliescu - Septembrie 29, 2011

Ma gandesc la „tunurile” si „tepele” ce se dadeau acum 7-8 ani. Cand auzeai de 2-3 sute mii de euro iti venea sa devi brusc Iancu Jianu.
Oameni buni, 5,5 milioane de dolari sunt bani foarte multi. Cu banii astia s-ar rezolva definitiv problema cainilor din Bucuresti, nu numai din sector.

4. Final de campanie | Conona Petrescu - Septembrie 30, 2011

[…] conflict aproape permanent între stat şi cetăţenii pe care acest stat ar trebui să-i protejeze. Tags: Drumul Taberei, femeile liberale, OFL, PNL are grija de sanatatea ta, sanatate, sectorul […]

5. PNL Sector 6 | - Mai 13, 2014

[…] Rezultatele le veţi vedea curând, după prelucrea tuturor datelor culese. Cele mai interesante se anunţă cele referitoare la starea de sănătate şi la doleanţele celor care duc greul zilelor acestea, deloc uşoare, de criză, incertitudine şi conflict aproape permanent între stat şi cetăţenii pe care acest stat ar trebui să-i protejeze. […]


Lasă un răspuns

