jump to navigation

-8°C, viscol, protestul rezista! Ianuarie 26, 2012

Posted by atitudini in Atitudini.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Asta este ceea ce pot spune despre ziua de azi, după două ore și jumătate petrecute în Piața Universității.

Nu mai sunt 2.000-3.000 de oameni. Dar sunt cam 150 în permanență. Iar acești 150 fac cât 15.000 și concertul pe care îl oferă se ridică la nivelul celor mai frumoase momente oferite de Opera Română sau de Filarmonica George Enescu. Atât versurile (și le știm cu toții), cât și pasiunea din voci sunt medicament pentru urechile celor de acolo, urechi ce au ajuns să facă bube de la vocea hârjâită a bețivului care își spune PREȘEDINTE sau a piticului marionetă care își spune PRIM-MINISTRU.

Aici, două imagini in care, cine are răbdare sau sarcină de servicu, îi poate număra pe cei 150:

26 ianuarie, 2012. Ger, viscol - Piata Universitatii rezista!

26 ianuarie, 2012. Ger, viscol - Piata Universitatii rezista!

26 ianuarie, 2012. Ger, viscol - Piata Universitatii rezista!

26 ianuarie, 2012. Ger, viscol - Piata Universitatii rezista!

Dar frumusețea momentului nu se oprește aici. Am reușit să mă întâlnesc azi cu o Românie pe care o credeam pierdută definitiv (sau măcar pentru mult timp). Azi am reușit să dau mâna cu o Românie civilizată, educată, plină de bun simț și rațiune.

Cum? Unde?

Păi tot în Piața Universității, unde personajul cu barbă albă și fes cu geacă neagră din imaginea de mai jos a venit cu ceai fierbinte și pizza. Nimeni nu s-a înghesuit, nimeni nu s-a împins, nimeni nu a strigat. Au venit oamenii pe rând, au luat câte un pahar de ceai, au spus mulțumesc, eventual au luat și i-au dus și celui de lângă.

Apoi unii au luat câte o felie de pizza. Am auzit de mai multe ori „mulțumesc, am luat, dați-i altcuiva”.

Ați fi crezut că puteți auzi așa ceva în România? Rețineți: în Piața Universității sunt doar „viermi”, „ciumpalaci” și ceva „mahala ineptă”. Ei bine, eu am văzut și auzit așa ceva azi.

Bravo România! Bravo Români!

"viermi", "ciumpalaci" si "mahala inepta" primind cate o felie de pizza si un pahar de ceai

"viermi", "ciumpalaci" si "mahala inepta" primind cate o felie de pizza si un pahar de ceai

Comentarii»

1. Theodora - Ianuarie 26, 2012

Felicitari!
Eu nu am putut sa merg astazi din cauza starii de sanatate precare dar mi-am trimis reprezentant.

atitudini - Ianuarie 26, 2012

Multumim! Dupa cum probabil ai aflat deja, nu am fost singur. Colegii din „Club” au fost si ei acolo.

2. CA MEDIA ~ NEWS & ATTITUDE - Ianuarie 26, 2012

Romania, trezeste-te!
Si Clujul a iesit azi in strada la -7 grade!
Solidaritate si unitate nationala!

3. Claude Karnoouh - Ianuarie 26, 2012

Iartati-mà n-am putut veni… frigul m-a omorit ieri… dar mîine apuc din nou… asta este cu cei bàtrini….

atitudini - Ianuarie 27, 2012

Daca ar fi toti bucurestenii nemultumiti asa…

4. Corina - Ianuarie 27, 2012

Sunt asa de mandra cand citsc articolul de parca eu sunt personajul principal,si totusi cred ca eu sunt,ptr ca sunt romanca si sunt mandra de asta!!!!Respect si umile multumiri celor care indura frigul doar ptr a demonstra si altor romanii ca se poate…si sper ca presedintele Basescu sa realizeze in al 12.lea ceas,ca nu mai ne reprezinta,si ca fiecare din cei care sunt acolo are in ”spate”mii de sustinatorii!!!Jos palaria in fata voastra romanii!

atitudini - Ianuarie 27, 2012

Multumim pentru aprecieri. Am fost acolo si vom mai fi acolo: in Piata Universitatii, iarna e ca vara!

5. ADRIAN - Ianuarie 27, 2012

Daca vine cucuveaua vom manca numai icre negre,muschi tiganesti si traditonalul carnat TRANDAFIR,vechia sigla P.S.D,VOTATA CU 99,99% de maretul popor roman.Asa pe ei pe mama lor de BASISTI NENOROCITI,sa va iasa si minerii cu painea cu bulan pe masa… PS. PIZZA E SPONSORIZATA DE CINE SI DE CE,scuze am uitat ca e primarul VANGHIELIE SI DM. MAZARE POFTA BUNA

atitudini - Ianuarie 27, 2012

Fiecare cu fantomele sale.

Unii traiesc in trecut, altii se gandesc doar la ziua de azi. Dar in Piata Universitatii sunt oameni care stau mai ales cu fata catre viitor.

Imi pare rau ca nu poti concepe ca mai exista gesturi si oameni altruisti. Inseamna ca esti deja complet ingenunchiat in fata urateniei umane.

6. ADRIAN - Ianuarie 27, 2012

Cine uita trcutul face parte din cei nesimtiti care de 22 de ani fura si subjuga acesta tara ,adevaratii criminali sunt si vor fi mereu aceiasi din umbra . Care viitor cu PONTA ,CRIN si liota sa nu vedeti ce mare e manipularea celor cu antene.CEAUSESCU a murit cum a murit dar adevaratii criminali vor murii beliti de vii.APROPO cati revolutionari au pensii nemuncite,dar cei pensionati cu pensii nesimtite. A trebuie sa uitam ce sa furat de 22 de ani .pacat ca se vede numai paiul nu si barna altora din ochi RUSINE SA VA FIE. Mai taiati o felie de pizza si dati cu pietre in CEL CE MERITA…

atitudini - Ianuarie 27, 2012

Cu placere! Poate una dintre caramizi chiar il nimereste si ii crapa capul.
Doar ca lista celor care s-au inscris la aruncatul cu pietre in betiv e atat de lunga incat nu sper sa ajung la piatra mea prea curand….
Intre timp, poate mai acorzi un pic de atentie manualelor de limba romana, clasele I-IV. Ar ajuta zic eu.

ADRIAN - Ianuarie 27, 2012

a gresi e omeneste,nu e un pacat ca nu sti sa scri e pacat ca nu sti ce scri cu toate facultatiile tale…

atitudini - Ianuarie 27, 2012

Jura-te tu ca nu stiu ce scriu! Si daca poti, jura-te in limba romana…

Uita-te la cei corecti. Uita-te pana faci desprindere de retina la Domnu’ Dan sau LaBeUnuTeVe.

Mie imi place cu „securistii” si „tonomatele” mele😛

ADRIAN - Ianuarie 27, 2012

E hai sa nu spui ca fierbi de suparare nu cunva te supara adevarul? Adevarul uneori e foarte crud,e sa mori tu ca ai mila de acest popor amarat si ai vrei numai binele,ma faci sa rad…

atitudini - Ianuarie 30, 2012

Te las sa te framanti🙂
I-o pasa de mine…
Nu i-o pasa de mine…

7. Fenomenul “Piaţa Universităţii – 2012″ « Gabriela Savitsky - Ianuarie 27, 2012

[…] nu existăMotanul Incaltat on Democraţia nu existăMotanul Incaltat on Atitudine-8°C, viscol, protes… on Democraţia nu există ♣ Arhive Selectează o lună ianuarie 2012 decembrie […]

8. miezdenuca - Ianuarie 27, 2012
ADRIAN - Ianuarie 28, 2012

PT atidudini: ura ai invins balaurul din sistem, il dai jos si pe BASE dar conceptia ta de mare revolutonar a ramas o poveste sf.Apropo ce partid pui si ce presedinte alegi?Ai dreptate o noua revolutie un vechi presedinte ,cred ca pui o pasare de noapte,huhuhu vin acum cu poetul huilei….

9. OasteaDigitala - Ianuarie 27, 2012
10. Romania sub ger si viscol, protestele din Bucuresti, Piata Universitatii si din celelalte orase din tara continua « Hai ca se poate! - Ianuarie 27, 2012

[…] Basescu catre popor …Henry Cosmin Florent… on Traian Basescu catre popor …-8°C, viscol, protes… on Traian Basescu catre popor …Pentru visători | in… on Traian Basescu catre popor […]

11. Alex Dan - Ianuarie 29, 2012

Salutare! Felicitari pt ATITUDINE! Nu m-am putut abtine si tocmai ce mi-am inaugurat ei eu un nou blog cu un articol pe aceiasi tema. Simt nevoia sa il ilustrez mai bine. Pot folosi cateva din imaginile tale? Bineinteles cu link catre tine. Protestez deci exist!🙂

atitudini - Ianuarie 30, 2012

Felicitari cu blogul. Nicio problema cu pozele.

12. anti revolutionar - Ianuarie 30, 2012

Sa punem capac la tara asta, ura sa vina si PONTA acuma! Buna seara, dragi romani! Impreuna am invins!
e o noapte frumoasa pentru democratia romaneasca
este o victorie muncita, trebuie sa spun ca am avut si emotii
vreau sa va multumesc tuturor milioanelor de romani care atiI ESIT IN PIATA REVOLUTIEI!!
vreau sa va multumesc celor care mi-ati acordat increderea
vreau sa multumesc celor care si-au pus increderea in mine, colegilor de partid, staff-ului, aliantei cu PC, si in primul rand lui Crin Antonescu si prietenilor liberali
este victoria lui Crin Antonescu in aceeasi masura in care este victoria mea!
vreau sa-i spun lui Crin Antonescu ca ceea ce am facut in aceste doua saptamani depaseste o simpla coalitie, o simpla majoritate, ci reprezinta o prietenie si o datorie de suflet pe care am sa i-o port acestui om exceptional toata viata
vreau sa le multumesc si celor care ne-au acordat sprijinul, care reprezinta alte formatiuni politice – UDMR, PNTCD, minoritatile nationale, de la PRM, de la PIN, reprezentanti ai sindicatelor, ai revolutionarilor
vreau sa ma intorc o secunda catre cei care reprezinta dragostea mea: ION ILIESCU
BUNICUTO, stiu ca esti acasa siI te uiti la televizor, te bucuri
ADRIANE, stiu ca esti acolo sus, in ceruri si stiu ca te bucuri si tu
Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti!
am avut dreptate, cand de luni de zile vorbim despre unitate, de nevoia de a lupta importyiva crizei, de a salva locurile de munca, de a depasi criza,
victoria noastra este victoria normalitatii, a bunului simt
vreau sa-i multumesc si celui care a fost presedintele tarii in ultimii 7 ani, domnului Basescu, ii transmit ca il voi trata cu respectul cuvenit unui fost presedinte.
vreau sa spun ca sunt convins ca va avea puterea sa depaseasca amaraciunea acestui moment, pe care il inteleg, pentru a asigura un transfer democratic, decent, demn de o tara europeana
vreau sa va spun ca aceasta este o noapte de veselie, de bucurie. E o noapte frumoasa pentru mine si pentru noi
dar de maine, dragi compatrioti, incepe munca adevarata
impreuna cu Crin Antonescu ne-am angajat ca vom pune capat crizei politice. Si vom avea in cateva zile un guvern bazat pe o majoritate puternica, cu un program de guvernare puternica si cu un plan autentic de lupta impotriva crizei
vreau sa spun sa le cer care nu m-au votat ca viziunea mea este cea despre o Romanie puternica
de astazi, sunt presedintele tututor romanilor, si celor care m-au votat si celor care nu m-au votat, ii voi trata cu egal respect.
stiu ca acest popor care are la baza munca cinstita, toleranta, dragostea, ca atunci cand poporul e unit, nimeni nu ne poate sta in cale
inchidem 22 de ani de istorie post-comunista, azi punem capat tranzitiei si ne ducem puternic spre Europa
aceasta viziune care spune ca trebuie sa ne recladim increderea in noi insine, ca sa dam o tara batranilor, celor de la oras, de la sate, din tara si din strainatate
vreau sa va spun un lucru „biruinta poporului”, poporul roman a biruit!
Dumnezeu sa ne ajute, sa ajute Romania si pe toti romanii!
romani, bucurati-va: de maine ne intoarcem la treaba!
va asteptam in seara asta sa ne bucuram!
va multumesc si va iubesc!
iar lui Crin Antonescu, prietenia si respectul nostru!
Romania a castigat! PS .CE VIS FRUMOS ,TREZITIVA A FOST DOAR UN VIS FRUMOS HA,HA,HA…”La munca, nu la intins mana paralizata”.

atitudini - Ianuarie 31, 2012

Mai era loc de inca vreo 10 pagini de text…

13. anti revolutionar - Ianuarie 31, 2012

Am scris si eu cat un teanc de pizze cu oferta gratuita,sa nu spui ca ai dat tu banii pe ele. Nu asta conteaza ci subintelesul scrisului,apropo mai aveti din pizza lui PONTA? Daca nu o sa primiti una in fata cind USL o sa castige alegerile SFANTUL ASTEAPTA!!! O sa stati in frig ca fraierii si nu o sa rezolvati nimic,sunt unii si aceeasi deligventi de 22 de ani,nu fiti naivi…

atitudini - Ianuarie 31, 2012

Ți-i ciudă?

anti revolutionar - Ianuarie 31, 2012

Imi e ciuda !Da da , mai taie din ele dale dracu de pizze,recunosc Eşti tare! Eşti mare! Eşti singurul loc liber din parcare…

Theodora - Februarie 2, 2012

Deci de la tine de pe blog a ajuns la mine anti revolutionarul🙂

atitudini - Februarie 3, 2012

De asta iubim internetul! Pentru ca e liber si exista libertate inclusiv pentru rebuturile societatii🙂

anti revolutionar - Februarie 4, 2012

Rebuturile societatii,au facut ROMANIA mare nu tradatorii de neam si tara,! Pacat ca sunt o gramada de asa revolutionari care ne vor binele lor….

14. Respect pt locotenent Alexandru Gheorghe. Procuror Florin Roman.Romani adevarati.(pol11) | CE-I CU NOI? - Februarie 1, 2012

[…] 3.Persoanei/persoanelor care au trimis pizza protestatarilor de la Universitate. (detalii AICI) […]

15. Vlad - Februarie 8, 2012

Tot respectul pentru cei ce au iesit in strada.
Protestul trebuie sa continue . Ba chiar mai mult…
Nu putem lasa oameni buni tradatorii sa ne duca cu zaharelul asa usor, punand la guvern altii, dar tot de-ai lor, verisori,fini, sogori, nepoti, si asa mai departe tot din neamul PDL-ist.

Daca nu continuam , tot ce am facut impreuna pana acum a fost in zadar si va trebui sa induram aceasta haita de tradatori inca vreo 20 de ani, caci ei incearca sa-si planteze un imperiu in tara noastra.

Cu respect,

Un roman !


Lasă un răspuns

