jump to navigation

Confesiunea unul boboc: „Da, voi merge la vot pe 29 iulie!” Iulie 28, 2012

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , , , ,
trackback

Andreea Bianca Grijac

Andreea Bianca Grijac

La televizor, in mass-media, in presa, pe strada, in trafic, la metrou… de multe ori am auzit spunandu-se despre generatia mea ca suntem o generatie de ratati. Ei considera ca, din momentul ce majoritatea colegilor mei au picat cu surle si trambite Bacul, noi suntem generatia No Future. Pe intelesul tuturor: noi nu vom fi in stare sa asiguram parintilor nostri pensiile amarate la care acestia ar avea tot dreptul, nu vom putea schimba in bine Romania.

Eu sunt de alta parere. Eu n-am sa plec in strainatate. imi doresc sa fac ceva bun pentru ceilalti, pentru mine, pentru tara mea. Cred ca oamenii trebuie sa fie motivati sa ramana aici, sa aiba locuri de munca pe merit, unde sa fie apreciati la adevarata lor valoare! Nu mai vreau sa vad oameni nevoiti sa paraseasca aceasta tara pentru ca n-au posibilitatea sa cumpere painea cea de toate zilele sau pentru ca doresc sa le ofere copiilor un viitor mai bun, chiar daca ei se sacrifica pentru asta.

Tara noastra, tara voastra, tara mea e frumoasa! De ce? Pentru ca asa e… as avea nevoie de multe pagini, foarte multe pagini pentru a explica, dar trebuie sa invatam sa apreciem locurile, lucrurile, oamenii, frumosul! Sa ne gandim ca avem lucruri minunate pe care alte tari nu le au si nu le vor avea niciodata.

Generatie de ratati? Nu! Si vom arata acest lucru! Am sa lupt alaturi de cei care doresc sa mi se alature si impreuna vom dezminti aceasta afirmatie! Noi nu vrem sa fim o alta generatie de sacrificiu. Pe pielea noastra, pe viitorul nostru amputat, pe durerea noastra si a familiilor noastre regimul Basescu a experimentat o Reforma a Educatiei tot atat de stramba precum (fostul) marinar de la Cotroceni care a dorit-o si ministrul care a implementat-o. De aceea, voi merge la vot pe 29 iulie.

Am votat pentru prima data la alegerile locale din acest an, dar era altceva. Era vorba de comunitatea noastra cea mica. Orasul, comuna in care vietuim. Acum miza a crescut. Acum facem Istorie cu majuscula. Acum avem ocazia, poate unica in viata unei generatii, de a ne putea opune prostului gust devenit norma de stat, marlaniei, despotismului unei mafii insolente, dispretului afisat fata de noi, tinerii. Sa spunem NU tuturor acestor prejudecati venite de undeva dintr-un trecut obscur. Sa spunem DA vietii, increderii, sperantei de mai bine.

Poate ca unii dintre noi si-au picat examenul la matematica sau limba romana, la Bacalaureat, dar nu vom pica si acest examen la cetatenie. Nu vom intoarce fata de la aceasta provocare si vom merge la vot in 29 iulie. Pentru ca, DA, vrem sa schimbam si noi lumea in care traim. Alaturi de prietenii nostri, de parintii nostri, de cunostintele noastre vom merge la vot. impreuna cu toti romanii putem reusi. Numai impreuna, solidari. De aceea, voi vota pe 29 iulie.

E dreptul meu, e dreptul nostru al tuturor sa decidem soarta tarii noastre si sa nu-i lasam pe altii sa decida in locul nostru!

Material realizat de Andreea Bianca Grijac pentru www.studentie.ro

 

Comentarii»

1. Camara Beniamin - Iulie 28, 2012

Mai sa fie , sa schimbati Romania , intai invatativa sa umblati fara pampers si apoi votati cu NU

2. Ziua de dinainte | Teologie pentru azi - Iulie 28, 2012

[…] „Nu vom intoarce fata de la aceasta provocare si vom merge la vot in 29 iulie. Pentru ca, DA, vrem sa schimbam si noi lumea in care traim”. […]

3. proiecte case mici - Octombrie 3, 2012

Am fost la vot, chiar si in comisie si am avut o mare surpriza cu lista care avea pe o singura adresa aproimativ 1700 de persoane, majoritatea din Moldova.


Lasă un răspuns

