jump to navigation

Cat de departe ai fi dispus sa mergi pentru „ceva”? Si ce e acel „ceva”? August 26, 2012

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
trackback

Două întrebări. Două întrebări care mi-au apărut în minte uitându-mă la Cezar.

Cât de departe aș fi dispus să merg? Dar tu?

Și pentru ce? Dar tu?

Sunt întrebări simple, dar care, uitându-mă la Cezar nu mai sunt de loc simple.

Ai fi dispus să stai afară la -15°C? Cât ai fi dispus să stai? Ai fi dispus ca în timpul ăsta să învârți un steag? Ai fi dispus ca în timp ce învârți steagul să te afli la 5 m înălțime, sprijinit de capul unei statui de bronz care suge și ultima picătură de căldură din tine? Ai fi dispus să vii și mâine? Cât de tare crezi într-o cauză și cât ești dispus să o aperi?

Cezar Avramuta, 25 august 2012

Cezar Avramuta, 25 august 2012

Cezar, îți mulțumim că ești acolo! Îți mulțumim că reprezinți zilnic cauza a milioane de guri mute.

 

 

 

Comentarii»

1. Good game, Felicia - August 26, 2012

Eu nu stiu cine e acest Cezar, banuiesc ca protestatarul din poza
Ideea e ca acest Cezar nu cred ca stie pt ce protesteaza
Adica..e anti basescu? e anti USL?
E anti USL si PDL?

Nu stie sa se faca inteles acest Cezar
Eu nu il inteleg
–Cu drag, Felicia

ada - August 26, 2012

Tu cum esti?anti USL? anti PDL? eu cred ca nici tu nu stii.si nici eu nu te inteleg. nu stii sa te faci inteleasa.
Cu drag, Eu.

2. Lovitură finală. Lui…sau nouă… | Teologie pentru azi - August 27, 2012

[…] Cezar Avrămuță: cel care ne reprezintă la cote de asumare incredibile: […]

3. iova - August 30, 2012

Ce au ajuns managerii de proiecte de POSDRU!
Bai baiete, pardon manager de proiect POSDRU, vezi mai munceste si tu ca nu o sa stii ce sa scrii in Raportul de activitate lunar.

Auzisem ca-n piata Unversitatii sunt angajati diversi de pe proiecte POSDRU, dar si cei din grupul tinta!
Bravo ma!

atitudini - August 30, 2012

@iova
Reactii asa cum este a ta, imi dau energie si ma bucura!

Cand stiu ca va stresez si va enervez… asa imi creste sufletul :))))

Si nu o sa fie zi mai frumoasa decat aia in care o sa pot veni cu flori la mormantul betivului! Asta ca sa intelegi cata dragoste, toleranta si intelegere am in mine.

O seara frumoasa iti doresc😛


Lasă un răspuns

