jump to navigation

Mă-ta are cratimă August 31, 2012

Posted by atitudini in Atitudinile altora.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Bun! Bun! Bun!

Știam eu că mai vine material. Fiind un blog de atitudine, nu am cum să rămân indiferent la poza de mai jos. Nu degeaba am avut pe blog atâta timp bannerul celor de la „Vorbim Românește”  (un blog închis acum din păcate). Și nu degeaba postările mele sunt cu îăâșț…

Mă-ta are cratimă

Mă-ta are cratimă

Bonus, versurile și clipul. Merită amândouă. Poate mai dispar din acronimele aberante de pe net. Sau măcar k-urile din sms-uri!

Eram prins1 la birou,
Dar cu mintea pe-afară,
Vroiam2 să mă plimb,
Să mă bucur de vară,
Dar totu-ntr-o clipă s-a schimbat
Când Shobby4you din Feteshti3 m-a înjurat.

Cei mai pudici dintre voi să-nchidă ochii sau fereastra,
C-o să-mi bag și o să-mi scot până-nvățați ceva din asta,
Când scrii „băga-mi-aș pula”, cratima-i stăpână,
Bagă-ți-o în orice, dar nu-n limba română.
Pune frână, tu n-ai decât să faci cum vrei, dar
Te rog, nu folosi „decât” în loc de „doar”4.

Dă un „share” pe la prieteni ca să ne mai faci un Q,
Căcatul n-are kappa, cum chiuveta n-are Q;5
E secetă de litere și sper să vină o ploaie,
Să-nmugurească iarăși i-ul în „muie” și „coaie”6.
Piesa asta nu-i romantică,
E chiar foarte pragmatică,
Lansăm o nouă tactică
De a-nvăța gramatică.

(Refren: x2)
Deși e antipatică,
Apelăm la matematică,
Minusul de acolo e cratimă-n gramatică,
E doar o despărțire7,
Te rog, nu-ți ieși din fire,
Și nu vărsa o lacrimă
Că mă-ta8 are cratimă.

Nu e nimic pe lumea asta la fel
Ca viața pe9 care o am în cartier!
Whoop! Whoop!
În jocul ăsta mare, de care, pe care, se pare
că e pe cale să dispară „pe”-ul din zare.
T SMS, PLS, PLM, VSTF, VCLL10
Apropo, pentru bagabonții11 care se respectă
„Să… liniuță… ți fut norocul” e forumla corectă,
Sunt convins: dacă n-ar fi dat curteanul ortul popii,
Azi mi-ar fi scos ochii-n ce privește
„Copil”, „Cópii”, „copii”, „copy… paste”

Într-o petiție online, dacă vrei,
Propun să-nlocuim „copii” cu „puradei”.

(Refren x2)

„Mă-ta” are cratimă!
„Mă-ta” are cratimă!
„Mă-ta” are cratimă!

„Mama” n-are cratimă,
Dar „mă-ta” are cratimă!

Asta a fost tot, dragă Internet,
Data viitoare când ne înjuri, fă-o corect!
Bate-n tastatură până rămâi fără dește12,
Sunt patru i în „morții mă-tii”, te rog, folosește-i!

Sector 7, Krem

Mă-ta o să aibă cratimă.
Hăhă, ce cratimă are mă-ta!

_________________________________________

  • 1.busy
  • 2.contopire (întâlnită frecvent în limba vorbită) a două verbe: voiam (a voi) și vream (a vrea)
  • 3.Fetești
  • 4.greșeală frecventă. „decât” se folosește în context negativ, iar „doar” – în context pozitiv
  • 5.scrise KKT și Qveta în limbaj SMS
  • 6.Scrise greșit, uneori, „mue” și „coae”
  • 7.cratima se numește și „liniuță de despărțire”
  • 8.mă-ta (your mother) se scrie greșit, uneori, „măta”
  • 9.prepoziția „pe” e omisă greșit, uneori. referință la cântecul „Un 2 și trei de 0” – B.U.G. Mafia, unde se întâlnește această greșeală
  • 10.I couldn’t spell this, they are SMS language
  • 11.vagabonzii
  • 12.degete

Felicitări băieți!

P.S. Ciudat e că azi (31 august) e ziua limbii române. Dar nu în România, ci în Republică. Și cum-necum, băsescu s-a băgat și el în frază. Detalii aici. Urât cuvânt „băsescu” în limba asta…

Comentarii»

1. Ma-ta are cratima- noul videoclip care face furori pe internet! VIDEO Sector 7 si Krem | Kiss Canaries - Septembrie 1, 2012

[…] FOTO Ma-ta are cratima: Un blog cu atitudine […]

2. fuckmyspirit - Septembrie 2, 2012

Superba melodia


Lasă un răspuns

