jump to navigation

Am probleme cu românii, în rest mi-e bine! Ianuarie 27, 2013

Posted by atitudini in Politica in Romania.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

Cam asta spune băselică, undeva prin Capul Verde:

„Toţi românii care locuiesc afară mă simpatizează, am probleme cu cei din interior. Iar ungurii votează cu mine totdeauna, Covasna, Harghita…”

basescu rade

Și, normal, la final: „a declarat râzând președintele”. Cum altfel? Totul e o mare glumă, nu? Doar că, în afară de „președinte”, nu mai râd mulți alții. Omul e fericit că are un fan în Capul Verde. Și alți câțiva în două dintre cele 41 de județe ale României. Atât. Și, într-un stil neaoș, omul râde în fața celor 7,4 milioane de probleme. Cum altfel?

La Cotroceni nimic nu s-a schimbat! Ceea ce a început pe 13 ianuarie 2012 în Piața Universității și s-a terminat pe 9 decembrie 2012 la urne nu a avut niciun efect asupra zâmbetului prezidențial.

În aceste condiții, de mi-aș dori eu altceva decât dispariția în neant a lui băselică? Prin orice mijloace legale?

Video aici.

Comentarii»

1. baricada - Februarie 1, 2013

Omul a avut vreme şi să facă un rol mic într-o mare continuare a unei telenovele:https://baricada.wordpress.com/2013/01/31/poster-de-film-batty-cea-urata/

2. defacut - Februarie 6, 2013

Foarte bun articolul ! Echipa de la magazinul online http://www.fancumparaturi.ro/ te sustine si iti va sustine blog-ul intotdeauna ! Iti multumim !

3. Adio, PDL? Adio, Basescu! “Presedintele” Romaniei: “Am probleme cu romanii dar ungurii voteaza cu mine intotdeauna. Covsana, Harghita…” VIDEO | Victor Roncea Blog - Martie 24, 2013

[…] Sursa Video: Am probleme cu românii, în rest mi-e bine! […]


Lasă un răspuns

